فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

10 سکوی پارس جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود

 10 سکوی پارس جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود
پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 16:08

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر در دستور کار است که پنج سکو تاکنون ساخته و نصب‌شده است و ساخت سکوهای باقیمانده پارس جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود.

العالم - ایران/اقتصادی

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در آیین آغاز انتقال سکوی گازی ۲۴A به میدان گازی پارس جنوبی در خلیج‌فارس اظهار داشت: مهندسان داخلی دانش و تکنولوژی سکوسازی و نصب آن را در اختیار دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: اعتماد به جوانان ایرانی در عرصه‌های گوناگون باید به عنوان یک اصل مدنظر مدیران قرار گیرد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بر این اصل تأکید دارد و بر همین اساس توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

محمد افزود: در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اعتماد به جوانان، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های آنان بروز کرد و امروز تکنولوژی سکوسازی و ایجاد خطوط لوله زیردریایی در اختیار متخصصان ایرانی است.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تکیه‌بر توان داخلی را وظیفه خود می‌داند

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، تحریم‌ها با میدان دادن به جوانان متخصص تبدیل به فرصت شده و این قرارگاه ایجاد فضا برای بومی‌سازی و تکیه‌بر توان داخلی را وظیفه خود می‌داند.

ساخت سکوی A۲۴ پارس جنوبی در صدرا

سعید محمد با بیان اینکه با تخصص بالا در حوزه کشتی‌سازی و سکوسازی نام صدرا در کشور می‌درخشد تصریح کرد: سکوی A۲۴ پارس جنوبی دارای وزنی بیش از ۲۳۰۰ تن است که با تلاش متخصصان صنایع دریایی ایران در بوشهر طراحی و ساخته‌ شده است.

عملیات انتقال سکوی ۲۴A پارس جنوبی برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی آغاز شد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: عملیات انتقال سکوی ۲۴A پارس جنوبی برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی آغاز شد.

محمد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سکو، روزانه 500 میلیون فوت‌مکعب گاز شیرین معادل 14 میلیون مترمکعب به توان برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی می‌افزاید.

ساخت سکوهای باقیمانده پارس جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر در دستور کار است که پنج سکو تاکنون ساخته و نصب‌ شده است و ساخت سکوهای باقیمانده پارس جنوبی تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود.

محمد خاطرنشان کرد: این ۱۰ سکو باعث افزایش برداشت گاز کشور به میزان روزانه ۱۴۰ میلیون مترمکعب از میدان پارس جنوبی می‌شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها