جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن کشته شد

جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن کشته شد
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 18:47

منابع یمنی از کشته شدن جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی این کشور در یکی از عملیات‌های پهپادی ارتش یمن و انصارالله در جنوب این کشور خبر دادند.

العالم - یمن

«صالح الزندانی» جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی که ماه پیش در عملیات پهپادی نیروهای مقاومت یمن زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده در یکی از بیمارستان‌های امارات جان خود را از دست داد.

رسانه‌های یمنی می‌گویند که الزندانی در دی‌ماه گذشته در عملیات پهپادی نیروهای یمنی به شدت زخمی و برای درمان به امارات منتقل شده بود تا اینکه امروز یکشنبه (۱۴ بهمن‌ماه) بر اثر شدت جرحات وارده از پای درآمده است.

الزندانی به همراه چند نفر دیگر از فرماندهان ارشد ارتش دولت مستعفی یمن در تاریخ بیستم دی‌ماه گذشته در حملات پهپادی منحصر به فرد ارتش یمن و انصارالله به پایگاه «العند» استان لحج (جنوب) زخمی شده بود.

یگان‌ پهپادی مقاومت یمن ماه پیش با انجام یک عملیات غافلگیرانه، مراسم رژه شبه‌نظامیان وابسته به دولت مستعفی در پایگاه العند واقع در شرق استان لحج را هدف قرار داده بود و ضربات مهلکی را به آنان وارد آورد.

در این عملیات نیروهای یمن که با پهپاد «قاصف-۲k» صورت گرفت، بیش از ۱۰ نفر از شبه‌نظامیان از جمله تعدادی از مسئولان بلندپایه ارتش دولت مستعفی کشته و بیش از ۳۰ نفر زخمی شدند.

«محمد صالح» رئیس‌دستگاه اطلاعات دولت مستعفی و «ثابت جواس» از فرماندهان نظامی این دولت، از دیگر مسئولان بلندپایه طرفدار منصور هادی هستند که در این حمله پهپادی یمن مجروح شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها