وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی های بهداری رزم سپاه بازدید کرد/ نیروهای مسلح برای امدادرسانی در بحران آماده اند

وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی های بهداری رزم سپاه بازدید کرد/ نیروهای مسلح برای امدادرسانی در بحران آماده اند
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 10:34

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی های بهداری رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه شنبه به همراه هیاتی از وزارت دفاع از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله بیمارستان های صحرایی، نمایش تجهیزات خودرویی، اتاق عمل صحرایی، بخشی از اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، سامانه‌های جراحی تاکتیکی و سامانه‌های واکنش سریع بهداشت برای امدادرسانی به مجروحان دیدن کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در حوادثی همچون زلزله که نیاز به امدادرسانی به آسیب دیدگان بود، در کنار ارتش به برپایی بیمارستان های صحرایی پرداخته است.
این نمایشگاه روز یکشنبه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی این نیرو افتتاح شد.
بهداری های رزمی و بیمارستان های سپاه پاسداران در سراسر کشور به منظور برگزاری این رزمایش بخشی از ادوات و تجهیزات خود را به ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه منتقل کرده بودند.

نیروهای مسلح برای امدادرسانی در بحران آماده اند

امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه نیز در جمع خبرنگاران افزود: نیروی زمینی سپاه ابتکارهایی برای اجرای کامل ماموریت به خرج داده که نشان از وجود تفکرات خلاق آنها دارد.
وی با بیان اینکه تمام مجموعه ای که در نمایشگاه دستاوردهای بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه عرضه شده در داخل کشور و توسط نیروی زمینی سپاه تهیه شده است، گفت: ما کشوری حادثه خیز هستیم از این رو مردم توقع دارند که نیروهای مسلح بتوانند در زمان‌ بحران امداد رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در زلزله کرمانشاه دیدیم که نیروهای مسلح به روی کار آمدند و به مردم خدمت رسانی کردند.
امیر حاتمی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای امداد رسانی در هر شرایطی آماده اند، یادآور شد: با توجه به اهمیت توجه به نقاط محروم نیروهای مسلح در کنار امنیتی که برقرار می کنند خدماتی نیز به مردم ارایه خواهند داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها