چهل سالگی انقلاب؛

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های عربی

بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های عربی
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 12:14

شماری از رسانه های عربی با پوشش گسترده راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارش دادند: مردم ایران در تهران و سایر شهرها و روستاهای مختلف این کشور با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند.

العالم ـ آسیا

خبرنگار المیادین در این خصوص گزارش داد: مردم ایران از صبح امروز (دوشنبه) راهپیمایی گسترده ای را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود آغاز کردند. 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل' اصلی ترین شعارهای تظاهرکنندگان در این راهپیمایی است.
به گزارش المیادین، همزمان با تهران، در بیش از هزار شهر و دهها هزار روستای راهپیمایی 22 بهمن آغاز شده است.
المیادین گزارش داد که قرار است مهمانانی نیز از دهها کشور خارجی در این راهپیمایی حضور یابند.
این شبکه خبری افزود: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران نیز ساعاتی بعد در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی سخنرانی می کند.
بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در المنار
شبکه خبری المنار نیز با بازتاب راهپیمایی گسترده مردم ایران در تهران و سایر استان های کشور در روز 22 بهمن نوشت: مردم ایران یکصدا در راهپیمایی فریاد زدند به دستاوردهایی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته افتخار می کنیم و به آینده کشور امیدواریم.
المنار افزود: 6 هزار و 500 خبرنگار راهپیمایی های امروز را پوشش می دهد که 300 تن از آنها خارجی هستند.
شماری از شخصیت های علمی، سیاسی و دینی و ورزشی نیز از کشورهای خارجی از جمله آمریکا، فرانسه، انلگیس، ایرلن، فرانسه و ونزوئلا در این مراسم حضور دارند.
پیروان ادیان الهی و توحیدی نیز همراه با برخی رهبران خود در راهپیمایی امسال شرکت دارند.
راهپیمایی مردم ایران امروز از ساعت 9 در مسیرهای 12 گانه منتهی به میدان آزادی درحالی آغاز شد که حضور مردم بویژه در محدوده خیابان آزادی منتهی به میدان آزادی از ساعت ها قبل از زمان شروع راهپیمایی، مشهود بود.

پربیننده ترین خبرها