چه کسی شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات 'اسراییل' دارد؟

چه کسی شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات 'اسراییل' دارد؟
شنبه 4 اسفند 1397 - 22:41

یک کارشناس مسائل 'اسراییل' گفت: طبق نظرسنجی ها حزب لیکود و جناح های راست و راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات آتی را دارد.

العالم . فلسطین اشغالی

سعید زیدانی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: رقابت اینک میان جناح های راست و راست افراطی با احزاب میانه رو و چپ گرا به ریاست بنی گنتس رییس سابق ستاد مشترک ارتش اسراییل و متحدانش است. اما طبق نظرسنجی ها کفه ترازو به نفع جناح راست و راست افراطی سنگین تر است و نتانیاهو برنده انتخابات خواهد بود.

وی افزود: آنچه که باعث می شود این انتخابات به ضرر حزب لیکود و نخست وزیر رژیم اشغالگر تمام شود، اتهامات فساد علیه نتانیاهو است که قرار است مشاور قضایی رژیم اشغالگر طی روزهای آتی درباره این اتهامات تصمیم گیری کند.

کارشناس مسائل 'اسراییل' خاطرنشان کرد که پرونده های فساد نتانیاهو از اهمیت زیادی برخوردار است و جناح میانه رو بر به جریان افتادن پرونده های فساد نتانیاهو قبل از انتخابات آتی بسیار تکیه کرده است؛ زیرا در اعمال فشار علیه نتانیاهو و ترکیب کابینه تاثیر خواهد گذاشت.

زیدانی اظهار داشت: تنها چیزی که باعث می شود روند حوادث تغییر کند و سیلی محکمی به روی نتانیاهو بزند، تصمیم مشاور قضایی برای ارائه لایحه اتهام علیه نتانیاهو در پرونده های فساد است.

پربیننده ترین خبرها