تیراندازی مزدوران سعودی به کاروان 'مایکل لولیسگارد' در الحدیده

تیراندازی مزدوران سعودی به کاروان 'مایکل لولیسگارد' در الحدیده
شنبه 11 اسفند 1397 - 21:52

کاروان رئیس کمیته نظارت بر آتش بس سازمان ملل در استان الحدیده ، هدف تیراندازی قرار گرفت.

العالمیمن

یک منبع امنیتی در یمن اعلام کرد کاروان حامل ژنرال مایکل لولیسگارد رئیس کمیته نظارت بر آتش بس سازمان ملل در الحدیده ظهر امروز از سوی مواضع مزدوران متجاوز در خیابان 50 الحدیده یمن ، هدف تیراندازی قرار گرفت.

منبع یاد شده افزود: این تیراندازی ساعت دو بعد از ظهر امروز روی داد و تا ساعت چهار عصر و هنگام حضور لولیسگارد در گذرگاه انسانی که به روی انبارهای گندم در دریای سرخ گشوده شد، طول کشید.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد ژنرال لولیسگارد از تیم هیات ملی خواست که راه را به روی کاروان وی در خیابان 50 باز کند تا رسیدن آن به انبارهای گندم در دریای سرخ تسهیل شود و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کار را کردند ولی هنگام بازگشت، کاروان وی از سوی مزدوران هدف تیراندازی قرار گرفت.

منبع یاد شده اظهار داشت مزدوران دو بولدوزر ارتش و کمیته های مردمی را که در تلاش برای بازکردن راه و تسهیل عبور تیم سازمان ملل بودند، پنچر کردند.

منبع یاد شده، حمله مزدوران به کاروان حامل رئیس کمیته نظارت سازمان ملل بر آتش بس در الحدیده را محکوم کرد و از سازمان ملل خواست با اتخاذ موضع جدی، طرف های شرکت کننده در بحران انسانی در یمن را که مانع از رسیدن سازمان های انسان دوستانه به انبارهای گندم دریای سرخ در الحدیده می شوند، محکوم کند.

پربیننده ترین خبرها