نظامیان صهیونیست سربازان آفریقایی را برای کشتارجمعی آموزش می دهند

نظامیان صهیونیست سربازان آفریقایی را برای کشتارجمعی آموزش می دهند
دوشنبه 13 اسفند 1397 - 16:02

براساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم به نیروهای محلی در بیش از ده کشور آفریقایی آموزش نظامی می دهند، اقدامی که در راستای کشتار جمعی می باشد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: افسران اسرائیلی در حال آموزش کراو ماگا (سیستم رزمی ابداعی ارتش رژیم صهیونیستی)، عملیات آزادسازی گروگان و مبارزه شهری به سربازان تانزانیایی هستند و همکاری نظامی فزاینده میان این رژیم با کشورهای آفریقایی وجود دارد.
تارنمای روزنامه "تایمز آو اسرائیل" بنا به گزارش 13 تلویزیون رژیم اسراییل نوشت: ارتش اسرائیل با کشورهای اتیوپی، رواندا، کنیا، تانزانیا، مالاوی، زامبیا، آفریقای جنوبی، آنگولا، نیجریه، کامرون، توگو، ساحل عاج و غنا در حال همکاری است.
این گزارش مدعی است که یک هیات از مقامات صهیونیست به کشورهای آفریقایی سفر کرده و درخواست های همکاری بیشتر از سوی این کشورها را بررسی کرد.
نظامیان صهیونیست در کشتار جمعی تخصص ویژه دارند چرا که سال هاست در حق ملت مظلوم فلسطین انواع جنایت را اعمال می کنند.
سازمان ملل اخیرا گزارش هایی را برای محکومیت این رژیم در چهلمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به دلیل جنایت علیه بشریت از سوی نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ارائه کرده است.
به گزارش ایرنا، در این گزارش آمده است: این مساله (جنایت) با اقدامات وزارت خارجه، ارتش اسرائیل، موساد و سرویس امنیت داخلی اسراییل (شین بت) برای افزایش همکاری ها با آفریقا همراه است.
حضور مقامات ارشد نظامی صهیونیست در آفریقا می تواند ظهور درگیری ها و آشوب هایی را در این قاره به همراه داشته باشد.
گزارش های اخیر نشان می دهد که یک فرمانده بازنشسته صهیونیست به نام 'اسرائیل زیو' 150 میلیون دلار سلاح به دولت و مخالفان در سودان جنوبی فروخته است، که در جنگ داخلی این کشور 400 هزار کشته داشته است.
به نوشته 'تایمز آو اسرائیل'، اسرائیل همچنین اخیرا 'اویزر سگال' را به عنوان اولین نماینده نظامی در آفریقا طی چندین دهه گذشته انتخاب کرده است.

پربیننده ترین خبرها