آغاز بکار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از فردا با تخفیف های 15 تا 20 درصد

دوشنبه 13 اسفند 1397
23:13
آغاز بکار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از فردا با تخفیف های 15 تا 20 درصد معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاها از ۱۴اسفند در سراسر کشور آغاز به کار می کنند.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

عباس قبادی در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران افزود: بنا به صلاح دید استانداران و فرمانداران این نمایشگاه ها از سه شنبه به مدت 10 روز کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را عرضه خواهند کرد.
به گزارش صداوسیما، وی گفت: در این نمایشگاه ها و همچنین در فروش های فوق العاده فروشگاه های زنجیره ای کالاهای اساسی با 15 تا 20 درصد تخفیف به فروش می رسند.
قبادی تأکید کرد: در انبارهای کشور از کالاهای اساسی به اندازه کافی وجود دارد و هیچ مشکلی برای تأمین این کالاها و عرضه آنها به مردم وجود ندارد.

0% ...

آخرین اخبار

نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: مسئولیت هر حادثه‌ای خارج از مسیرهای اعلامی متوجه مالکان کشتی‌هاست


برگزاری آیین شام غریبان در جوار مقتل قائد شهید انقلاب


عراقچی: ایران و عمان چارچوب اداره آینده تنگه هرمز را تعیین می‌کنند


شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان جهان را شگفت زده کرده است


قالیباف: ملت ایران با ایستادگی خود، محاسبات آمریکا را به شکست کشاند


غریب‌آبادی: ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند


واکنش فعالان مجازی به مذاکرات سوئیس؛ تثبیت جایگاه ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای


پیام تسلیت پزشکیان به دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر


رهبر انصارالله: در هر جنگ جدیدی در غزه، در کنار مقاومت خواهیم بود/ آمریکا و اسرائیل «شر مطلق» هستند


ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


پربیننده ترین خبرها