مودی: هند به تروریست ها در هر زمان و مکانی حمله می کند

مودی: هند به تروریست ها در هر زمان و مکانی حمله می کند
سه شنبه 14 اسفند 1397 - 10:24

'نارندرا مودی' نخست وزیر هند اعلام کرد که دهلی نو با تروریست ها در هر زمان و مکانی حتی در خارج از مرزهای این کشور حمله و مخفیگاههای آنان را نابود می کند.

العالم - آسیا

روزنامه 'هندو'روز سه شنبه به نقل از ''نارندرا مودی افزود:صبر و تحمل هند به پایان رسیده و آماده است که تروریست ها را حتی در خانه شان نابود کند.

وی در آیین افتتاح یک بیمارستان در شهر احمدآباد ایالت گجرات افزود: سیاستمداران پیشین هند اقدام موثری در برابر تروریست هایی که قلب هند را نشانه گرفته بودند ،انجام ندادند.

وی با اشاره به حمله تروریستی هفته گذشته در کشمیر تصریح کرد من همه عاملان حمله تروریستی پلواما را مجازات خواهم کرد.

در حمله تروریستی موسوم به «جیش محمد» در '14 فوریه' (25 بهمن) به نیروهای هندی در پلوامای کشمیر دستکم 41 نظامی کشته شدند.

این یکی از بزرگ ترین حملات تروریستی علیه نیروهای هند در کشمیر محسوب می شود. هند پس از این حمله، انگشت اتهام را به سوی پاکستان دراز کرد و اعلام کرد انتقام خون سربازان خود را خواهد گرفت. اما پاکستان نیز ضمن رد اتهامات هند اخطار داد که به اقدامات دهلی نو واکنش نشان خواهد داد.

جنگنده‌های هندی سه‌شنبه گذشته به مواضع گروه‌های تروریستی مستقر در پاکستان حمله کردند و به گفته مقامات هندی در این حمله 200 تا 300 نفر کشته شدند.

پس از آن، پاکستان یک جنگنده میگ 21 نیروی هوایی هند را سرنگون و خلبان آن را بازداشت کرد. از سوی دیگر هند نیز یک جنگنده اف 16 پاکستانی را هدف قرار داد.

اسلام آباد روز جمعه این خلبان را به هند تحویل داد.
در پی تشدید تنش بین اسلام‌آباد و دهلی‌نو، «عمران خان»، نخست‌وزیر پاکستان، خطاب به‌طرف هندی گفت: بیایید مسیر جدیدی برای مذاکره بازکنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها