فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمن حماقت کند پاسخی کوبنده می گیرد

دشمن حماقت کند پاسخی کوبنده می گیرد
پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 - 15:57

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح گفت: اگر دشمن حماقتی کند، با پاسخ کوبنده رو به رو می شود.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در جمع کارکنان تیپ 364 مهاباد اظهار داشت: امروز از هر زمانی آماده تر هستیم و تمام تجهیزات خود را در برابر فناوری های روز دنیا به روزرسانی کرده ایم و چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بالاترین درجه قرار دارد، گفت: امروز نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران و دیگر قوای نظامی در اوج قدرت قرار دارند و با پایش و رصدی که از تهدیدات احتمالی دشمنان دارند، چنانچه دشمنان حماقتی کنند در کسری از زمان نابود خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیروهای ما با آموخته ها و آموزه های اسلامی در راستای دفاع از کشور آموزش می بینند و روحیه ایثار و شهادت طلبی در این عزیزان روزافزون است.

امیر حیدری خاطر نشان کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و بدون تردید، مردم برای سامان دادن به شأن مادی و معنوی خود به رهبر شایسته نیاز دارند و سامان یافتن جامعه بستگی کامل به روابط محکم و حسنه بین مردم و رهبر دارد، در اسلام از این دو به «امام و ماموم» تعبیر می شود که یکی پیشرو و دیگری پیرو، یکی ریشه و دیگری درخت آن ریشه است و باید بین این دو، رابطه محکم برقرار باشد. ما از رهبری شایسته و با بصیرت برخورداریم که در همه امور با بصیرتی بی نظیر راهنما و هدایتگر ما هستند. پس ما نیز وظیفه سربازی برای این رهبر دلیر و فرزانه را داریم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها