وزیر دفاع یمن:

آماده‌‌تر از هر زمانی هستیم/ یمن گورستان متجاوزان است

آماده‌‌تر از هر زمانی هستیم/ یمن گورستان متجاوزان است
شنبه 18 اسفند 1397 - 19:59

وزیر دفاع یمن با هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد که نیروهای یمنی از بالاترین آمادگی رزمی نسبت به هر زمان دیگری برخوردارند.

العالم - یمن

سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی به اهرم های قدرت های استعماری در منطقه درخصوص دور زدن توافقنامه سوئد درباره وضعیت استان الحدیده یمن هشدار داد.

وی تداوم محاصره ظالمانه ملت یمن و محروم کردن آنها از دسترسی به غذا و دارو و مایحتاج ضروری زندگی را به منظور گرسنه نگه داشتن و شکستن اراده آنها دانست و آن را تلاشی شکست خورده از سوی اهرم های قدرت های استعماری در منطقه خواند و تاکید کرد: ملت یمن وابستگی و قیمومیت و سلطه خارجی را نمی پذیرند.

العاطفی گفت: تا زمانی که ملتی با پایداری اسطوره ای در یمن هستند، توهمات نیروهای متجاوز در این سرزمین تحقق نخواهد یافت. ملت یمن تاکید می کند که یمن گورستان متجاوزان بوده و خواهد بود.

وی با تقدیر از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت: این مبارزان در میادین مختلف نبرد از ملت و حاکمیت و وحدت ملی خود به طور کاملا حرفه ای و شجاعانه و ایمانی دفاع می کنند و آنها به عدالت مسئله خود ایمان دارند و در راه آن جانفشانی می کنند و در فداکاری و جانفشانی برای پیروزی اراده یمن از یکدیگر گوی سبقت را می ربایند. این اراده ای است که با وجود همه چالش ها و خطرات در هم شکسته نمی شود.

العاطفی گفت: وکلای قدرت های استعماری و استکبار جهانی و اطرافیان آنها در طول سال های تجاوزگری خود به یمن چیزی جز شکست های مفتضاحانه بدست نیاورده اند و هیچ گونه پیروزی نظامی یا سیاسی را - آن طور که طراحان سناریوی استعماری جدید در آمریکا و انگلیسی و تل آویو می خواهند- کسب نکرده اند؛ هرچند که برای رسیدن به این هدف از استفاده از سلاح های کشنده و ممنوع شده در سطح بین المللی فروگذار نکرده است و پلید ترین جنایات نسل کشی را علیه بی گناهان اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان بی دفاع مرتکب شده و ساختار زیربنایی خدمات اساسی ملت یمن را ویران کرده اند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه ملت یمن، ملتی صلح طلب و قدرتمند است، هشدار داد: اگر تجاوزگری علنی و توطئه پنهانی و تداوم خونریزی در یمن و گسستن این کشور و وحدت و بافت اجتماعی آن ادامه یابد، ملت یمن و رهبران عالی انقلابی و سیاسی و نظامی آنها گزینه های دفاعی و هجومی بازدارنده و قوی در اختیار دارند که متجاوزان را به شکست خواهد کشاند.

العاطفی افزود: به همه یمنی های غیور وعده می دهیم که گزینه های غیرمنتظره و توان موثری داریم که اگر نیروهای شرارت و متجاوزان به کارهای خود ادامه دهند، در روزهای پیش رو و زمان مناسب از آن استفاده خواهد شد.

وی تاکید کرد: تجاوزگری هر اندازه طول بکشد و متجاوزان هر اندازه سرکشی و جنایت کنند، سرنوشت حتمی آنها چیزی جزء شکست نیست؛ حال چه بخواهند یا نخواهند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها