حمایت نخست‌وزیر لبنان از مبارزه با فساد

حمایت نخست‌وزیر لبنان از مبارزه با فساد
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 13:04

نخست‌وزیر لبنان پس از دیدار با رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد، موضع وی، رئیس‌جمهور و رئیس پارلمان برای مقابله با فساد، یکی است.

«سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان سه شنبه (دیروز) پس از بازگشت از عربستان سعودی به دیدار «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در کاخ ریاست‌جمهوری «بعبدا» رفت.

بر اساس گزارش روزنامه «الحیاة»، الحریری پس از دیدار با عون اعلام کرد، موضع وی و رئیس‌جمهور «میشل عون» درباره پرونده فساد، یکی است و «نبیه بری» رئیس پارلمان در این خصوص از آنها حمایت می‌کند.

نخست‌وزیر لبنان سپس گفت، در مقابله با فساد هیچ پوششی برای هیچ شخصی وجود نخواهد داشت و وی، رئیس‌جمهور، رئیس پارلمان و تمام احزاب سیاسی همین تصمیم را گرفته‌اند.

سعد الحریری در پاسخ به این سوال که آیا پرونده ناپدید شدن 11 میلیارد دلار در زمان نخست‌وزیری «فواد سنیوره» (وابسته به 14 مارس) نیز پوشش سیاسی روبرو نخواهد شد، گفت، هیچ پوششی در این باره وجود نخواهد داشت ، این پرونده به پارلمان ارجاع داده می‌شود و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی اخیر خود (17 اسفند) بار دیگر بر عزم راسخ این جنبش برای مقابله با فساد اقتصادی تأکید کرد و گفت، کسانی خواهند بود که در این مسیر ، ناامیدی و شک و شبهه، تزریق کنند اما نبرد مقابله با فساد علیرغم همه این موارد ادامه پیدا می‌کند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها