رد ادعای رژیم صهیونیستی در باره حمله موشکی مقاومت/ گروه های فلسطینی: موشکی از غزه به تل آویو شلیک نشده است

رد ادعای رژیم صهیونیستی در باره حمله موشکی مقاومت/ گروه های فلسطینی: موشکی از غزه به تل آویو شلیک نشده است
جمعه 24 اسفند 1397 - 12:59

گروه های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی و جنبش حماس ادعای صهیونیست ها را مبنی بر شلیک دو موشک از غزه به سمت شهر تل آویو که بهانه حملات گسترده شب گذشته (پنجشنبه) اسرائیلی ها به این باریکه شد، رد کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، داوود شهاب مسئول دفتر مطبوعاتی جنبش جهاد اسلامی اتهامات اشغالگران درخصوص شلیک موشک از غزه به شهر تل آویو را رد کرد و آن را تنها ادعای باطل و دروغ از سوی صهیونیست ها خواند.
وی تاکید کرد: این جنبش و شاخه نظامی آن (سرایا القدس) هیچ موشکی به سمت تل آویو شلیک نکرده است.
در همین حال گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هیچ موشکی به سمت تل آویو شلیک نکرده است.
این بیانیه افزوده است که ادعای شلیک این موشک ها زمانی مطرح شده که نشستی میان رهبران حماس و هیات امنیتی مصر درباره تفاهمات و توافقات حاصله درباره نوار غزه در جریان بوده است.
ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت نیز در گفت وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد که موشک های شلیک شده به سمت تل آویو ارتباطی با گروه های مقاومت فلسطین ندارد.
جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) به بهانه شلیک دو موشک از سمت غزه به سوی فلسطین اشغالی، حملات گسترده ای را علیه نوار غزه انجام دادند.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم شب گذشته 100 نقطه در نوار غزه را هدف قرار داد.
در جریان حملات اشغالگران به غزه، یک زوج فلسطینی در رفح زخمی شدند.
تجاوز جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به غزه به دنبال برگزاری جلسه در وزارت دفاع این رژیم با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد.
بر اساس اعلام منابع صهیونیست موشک های شلیک شده از غزه با عبور از سامانه گنبد آهنین به تل آویو اصابت کرده و عملا این گنبد نتوانسته است اقدام لازم را برای مقابله با موشک ها انجام دهد.
کمیته های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد در صورت ادامه تجاوز جنگنده - بمب افکن های اسرائیلی به نوار غزه، تل اویو پاسخ آن را از سوی مقاومت دریافت خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها