رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل: ایران تلفن مرا هک نکرده‌است

رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل: ایران تلفن مرا هک نکرده‌است
شنبه 25 اسفند 1397 - 10:33

رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل و مهمترین رقیب بنیامین نتانیاهو در انتخابات آتی پارلمانی رژیم صهیونیستی اخبار منتشرشده مبنی بر هک شدن تلفن همراهش از سوی ایران را رد کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از رویترز، بنی گانتس رئيس سابق ستاد کل ارتش اسرائيل و مهمترین رقیب بنیامین نتانیاهو در انتخابات آتی پارلمانی رژیم صهیونیستی اخبار منتشرشده مبنی بر هک شدن تلفن همراهش از سوی ایران را رد کرد و آن را «شایعات سیاسی» نامید.

او که در مجاورت مرز غزه و همزمان با تشدید تنش‌ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت در این خصوص افزود: «ما در میانه یک رخداد امنیتی هستیم، و یک نفر شایعه‌ای سیاسی را مطرح می‌کند. فکر می‌کنم موضوع، بنی گانتس نباشد. معضلی امنیتی وجود ندارد. تهدید و باج‌خواهی هم در میان نیست.»

شبکه خبری تلویزیونی 12 اسرائیل پنجشنبه هفته گذشته مدعی شده بود شین‌بت سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی معتقد است دستگاه‌های اطلاعاتی ایران 5 هفته پیش با هک تلفن همراه بنی گانتس به اطلاعات شخصی و مکاتبات وی دست یافته و او را از این اتفاق آگاه کرده‌اند.

در آستانه انتخابات پارلمانی 9 آوریل (20 فروردین 98) اسرائیل، حزب میانه‌روی "امنیت برای اسرائيل" بنی گانتس در نظرسنجی‌ها از حزب محافظه‌کار لیکود پیشی گرفته‌است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها