رحمانی فضلی: عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با موفقیت در حال انجام است

رحمانی فضلی: عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با موفقیت در حال انجام است
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 09:20

وزیر کشور با تاکید بر اینکه هماهنگی کامل میان دستگاه های امدادرسان موجب موفقیت آمیز بودن عملیات رفع آبگرفتگی در استان گلستان شد، گفت: عملیات پاکسازی شهر آق قلا از وجود سیل، تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

عبدالرضا رحمانی فضلی پس از دریافت آخرین گزارش های عملیات امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است، گفت: به زودی شاهد پایان این عملیات خواهیم بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی افزود: در این اقدام ملی تمام دستگاه های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگزاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی، منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.
قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور اظهار داشت: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب، تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرده است.

پربیننده ترین خبرها