با تمجید از خویشتنداری ایران..

مسکو سیاست‌های خصمانه واشنگتن در قبال نفت ایران را محکوم کرد

مسکو سیاست‌های خصمانه واشنگتن در قبال نفت ایران را محکوم کرد
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 00:46

وزارت خارجه روسیه ضمن استقبال از خویشتنداری ایران، سیاست‌های خصمانه و گستاخانه آمریکا بر ضد فروش نفت ایران را محکوم کرد.

العالم - اروپا

وزارت خارجه روسیه سه‌شنبه شب در بیانیه ای تصمیم واشنگتن مبنی بر اتخاذ تحریم های جدید بر ضد کشورهایی که از ایران نفت می خرند را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا جایگاه این کشور را در دنیا بهبود نمی بخشد و سایر کشورهای جهان کاملا درک می کنند که سیاست های واشنگتن هر روز خصمانه تر و گستاخانه تر می شود.

در این بیانیه آمده است: واشنگتن این حقیقت را مخفی نمی کند که برای تسلیم کردن تمامی جهان در برابر خواسته های خود تلاش می کند.

وزارت خارجه روسیه تحریم های جدید آمریکا بر ضد ایران را نگران کننده خواند و تاکید کرد که واشنگتن سعی می کند سلطه خود را در تمام جهان گسترش دهد و نه تنها با تحریم‌های اقتصادی تمامی جامعه جهانی را تهدید می کند، بلکه به طور آشکار بر طبل جنگ می کوبد.

وزارت خارجه روسیه با تجلیل از سیاست خویشتن داری ایران در برابر تحریکات گستاخانه آمریکا، تمامی نیروهای عقل گرا در منطقه را به تلاش برای تضمین اجرای توافق هسته ای با ایران که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسید، دعوت کرد.

پربیننده ترین خبرها