خبرنگار العالم گزارش داد؛

مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی در عراق

مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی در عراق
چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 - 17:08

مراسم و نشستی به منظور تکریم و بزرگداشت خانواده های شهدای ایرانی که در جنگ با گروه تروریستی داعش در عراق شهید شدند، توسط حشدالشعبی برگزار شد.

العالم - عراق

"نوید بهروز" خبرنگار العالم در بغداد گزارش داد که در این نشست، از رشادت و دلاوری های ایرانی هایی که در مبارزه با تروریست های داعش شهید شدند، سخن گفته شد و از آن ها تقدیر و یادشان گرامی داشته شد.

این مراسم توسط حشدالشعبی {بسیج مردمی عراق} برگزار شد.

فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی در مراسم تکریم خانواده های شهدای ایرانی که در مبارزه با داعش درعراق شهید شدند، سخنرانی کرد.

رئیس حشدالشعبی عراق در این مراسم گفت: از جمهوری اسلامی ایران به علت پشیبانی و حمایت هایش از عراق تشکر می کنیم، جمهوری اسلامی ایران از عملیات آزادسازی عراق از اشغال داعش و نابودی این گروه، پشتیبانی و حمایت کرد.، برادران ما در جمهوری اسلامی ، اصلی ترین حامی و پشتیبان ما در مقابله با داعش بودند.

خبرنگار العالم در این مراسم همچنین با همسر شهید حمید تقوی که در مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق شهید شد، مصاحبه کرد

همسر این شهید گفت: او قبل از رفتن به عراق، بارها تاکید کرده بود که میدان جهاد را ترک نخواهد کرد.

همسر شهید تقوی امروز در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای ایرانی که در عراق با شعار " خون ما یکی است" با داعش جنگیدند و شهید شدند، گفت که همسر وی، این مساله را بسیار مهم می دانست و به همین دلیل، به عراق رفت و اینقدر مبارزه کرد تا به شهادت نائل شد.

وی گفت که شهید تقوی در وصیت نامه خود بر لزوم حفظ وحدت تاکید کرده و گفته بود که وحدت، تنها راه پیروزی و آزادسازی قدس است.

پربیننده ترین خبرها