استاندار قنیطره: برای آزادی دو زندانی سوری، هیچ توافقی در کار نبوده است

استاندار قنیطره: برای آزادی دو زندانی سوری، هیچ توافقی در کار نبوده است
يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 - 21:39

استاندار «قنیطره» تأکید کرد، آزاد کردن دو زندانی سوری از زندان‌های رژیم صهیونیستی از طریق «توافقنامه یا قرارداد» قبلی انجام نشده است.

العالم - سوریه

«همام دبیات» استاندار قنیطره امروز (یکشنبه) ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی را مبنی بر اینکه آزادی دو زندانی سوری از زندان‌های این رژیم بر اساس یک «توافق» انجام شده، تکذیب کرد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز از آزادی دو زندانی سوری به نام‌های «زیدان الطویل و خمیس الاحمد» خبر داد. وبگاه «ریشت کان» در همین باره نوشت، در ارتباط با اجرایی کردن بخشی از «توافق» موجود برای بازپس‌گیری جسد نظامی صهیونیست «زکریا بومیل»، دو زندانی سوری محبوس در زندان‌های صهیونیستی آزاد شدند.

بر اساس گزارش «اسپوتنیک»، استاندار قنیطره در همین زمینه اعلام کرد: سوریه از هیچ تلاشی برای آزادی تمام اسرا از زندان‌های (رژیم) اشغالگر اسرائیلی دریغ نمی‌کند اما آزادی زیدان الطویل و خمیس الاحمد از زندان‌، طی یک توافقنامه یا قرارداد انجام نشده است.

همام بیات در ادامه تأکید کرد، حال دو اسیر سوری آزاد شده خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برند.

رژیم صهیونیستی این دو زندانی پس از آن آزاد کرد که فروردین‌ماه جاری (1398) جسد یکی از نظامیانش به نام «زکریا بومیل» (نظامی کشته شده در سال 1982) را بازپس گرفت.

جسد این نظامی در سوریه پیدا شد و در مراسمی رسمی در روسیه با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تحویل این رژیم شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها