نشست رهبران گروه‌های فلسطینی و حزب الله در لبنان

نشست رهبران گروه‌های فلسطینی و حزب الله در لبنان
يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 - 20:46

رهبران گروه‌های فلسطینی و حزب الله لبنان در نشستی به بررسی تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداختند و از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین تمجید کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه المنار، رهبران گروه‌های فلسطینی و جنبش حزب الله در بقاع لبنان نشستی را در دفتر حزب الله در شهر بعلبک برگزار کردند که طی آن به بررسی آخرین تحولات در صحنه لبنان و فلسطین پرداختند.

در پایان این نشست بیانیه‌ای صادر شد که در این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این نشست تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر همبستگی کامل خود با مقاومت شجاع غزه و حمایت از آن تاکید کردند، شرکت کنندگان همچنین از ثبات قدم و ایستادگی مردم غزه که پرچمدار مقابله با طرح‌هایی هستند که امت عربی و اسلامی را هدف قرار داده، تمجید کردند،‌مردمی که هفته گذشته راهپیمایی جمعه جولان عربی و سوری است، برگزار کردند.

در این بیانیه تصریح شده است تحریم‌های جدیدی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت دائم ‌آن از مسئله فلسطین وضع کرده را رد کرده و تجاوزات صهیونیستی آمریکایی به کشور سوریه را به شدت محکوم می کنیم چرا که هدف از این تجاوزات درهم شکستن حلقه اصلی پروژه مقاومت است.

شرکت کنندگان در این نشست تمام اقدامات مربوط به عادی سازی روابط از سوی برخی رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ضرورت تقویت روابط فلسطینی لبنانی و احترام به حقوق انسانی و اجتماعی ملت فلسطین و تقویت ایستادگی اردوگاهها تا تحقق حق بازگشت و ادامه هماهنگی و همکاری در راستای تقویت شیوه مقاومت و حفظ منافع ملت های لبنان و فلسطین تاکید کردند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها