ارتش سوریه سکوهای موشکی تروریست ها را در ادلب نابود کرد

ارتش سوریه سکوهای موشکی تروریست ها را در ادلب نابود کرد
دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 - 15:10

ارتش سوریه امروز (دوشنبه) مواضع تروریست ها در جنوب ادلب و شمال حماه در شمال غرب سوریه را گلوله باران و سکوهای موشکی آنان را نابود کرد.

العالم ـ سوریه

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، گلوله باران مواضع تروریست ها به دنبال برخی تحرکات آنان در روزهای اخیر در مناطق امن از جمله نقل و انتقال سلاح و مهمات در مناطق جنوب ادلب و نزدیک استان حماه و لاذقیه سوریه صورت می گیرد.
در جریان این گلوله باران سکوها و سایت های پرتاب موشک گروه های تروریستی در مناطق مختلف ادلب منهدم شد.
تروریست ها در روزهای اخیر با نقض مناطق کاهش تنش از این سکوها برای هدف قراردادن منازل مسکونی مردم، نیروگاه برق حماه و برخی مناطق لاذقیه استفاده می کردند؛ در جریان این حملات شماری از شهروندان سوری کشته و یا زخمی شدند.
ارتش سوریه روز گذشته نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تحرکات تروریست ها در ادلب و مناطق اطراف را با هدف حمله به مواضع ارتش زیر نظر دارد و بشدت به آن پاسخ خواهد داد.
به گزارش ایرنا، برخی خبرها در روزهای اخیر حاکی از نقل و انتقال سلاح های سنگین و زرهی ارتش سوریه برای حمله به ادلب و بازپس گیری آن دارد.
استان ادلب در شمال غرب سوریه و هم مرز با ترکیه 11 درصد از خاک سوریه را تشکیل می دهد که در هشتم فروردین سال 1394 با همکاری برخی همسایه های این کشور به تصرف تروریست ها درآمد.

پربیننده ترین خبرها