شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند/ آمریکا به اهدافش دست نخواهد یافت

شینهوا: مقاومت ایرانیان با تحریم نمی شکند/ آمریکا به اهدافش دست نخواهد یافت
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 15:55

خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد مردم ایران هرگز تسلیم تحریم های آمریکا نمی شوند و تصمیم گیری های اخیر دولت ایران در برابر واشنگتن را منطقی و طبیعی می دانند.

العالم ـ آسیا

شینهوا روز جمعه در مطلبی تحلیلی نوشت شماری از شهروندان ایرانی در مصاحبه های خود با این خبرگزاری خاطر نشان کرده اند که به رغم همه فشارها آنها به حمایت از دولت خود ادامه خواهند داد.
این گزارش خاطر نشان می کند که این شهروندان تاکید کرده اند برای شرایط سخت سیاسی و اقتصادی آماده هستند و تردید ندارند که تحریم ها به نتیجه دلخواه آمریکا نخواهد انجامید.
این گزارش از قول یکی از شهروندان ایرانی به نام رفعتی از مدیران یک شرکت تبلیغاتی در تهران آورده است: ما سال ها تجربه تحریم داریم برای هر فشار اقتصادی آماده هستیم ولی تسلیم آمریکا نمی شویم و به زندگی خود در لوای تحریم ها ادامه خواهیم داد.
او به شینهوا گفت که دولت ایران روز چهارشنبه تصمیمات تازه خود را درباره توافق هسته ای سال 2015 میلادی اعلام کرد این تصمیم ها طبیعی و منطقی است.
به گزارش ایرنا، وی به خبرگزاری چین گفت امید مردم می دانند که زیر بار تحریم قد خم نخواهند کرد آنها می دانند که آمریکا برجام را به خطر انداخته است.
شینهوا به نقل از لیلا 25 ساله و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران هم آورده است: ما از تصمیمات دولت ایران در برابر آمریکا حمایت می کنیم و حتی فکر می کنیم که خیلی زودتر از اینها باید چنین کارهایی انجام می شد.
او با اشاره به اینکه هرگز ملت ایران تسلیم تحریم ها و فشارهای آمریکا نخواهد شد، گفت: هر چقدر آمریکا بیشتر به ایران فشار بیاورد، تصمیماتی از این دست با اقتدار بیشتری اتخاذ خواهد شد آمریکا به اهدافش در ایران دست نخواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها