عقب نشین تروریست‌ها در «کفرنبوده» در پی حملات ارتش سوریه

عقب نشین تروریست‌ها در «کفرنبوده» در پی حملات ارتش سوریه
جمعه 20 ارديبهشت 1398 - 21:28

ارتش سوریه با حمله خشونت‌آمیز تروریست‎های هیات تحریر الشام، به منطقه «کفر‌نبوده» که ارتش دو روز پیش آن را بازستانده بود، مقابله کرد.

العالم - سوريه

ارتش سوریه عملیاتی گسترده برای آزادسازی ریف شمالی حماه هم مرز استان ادلب را آغاز کرده و چندین منطقه از جمله «کفرنبوده» و «قلعه استراتژیک المضیق» را پس گرفتند.

گروه های تروریستی علیرغم تلاش های زیاد برای پس گرفتن آنچه از دست داده اند در برابر حملات ارتش سوریه و عملیات ویژه آنها عقب نشینی می کنند.

آخرین این اقدامات نیز حمله تروریست های هیات تحریر الشام (جبهه النصره سابق) برای بازپس گرفتن منطقه کفرنبوده بود که موفق نبود.

بر اساس اعلام یک منبع میدانی، افراد مسلح از سمت روستای القصابیه در جنوب شهر ادلب و منطقه خان شیخون در منطقه معره النعمان در ریف ادلب برای توقف پیشروی ارتش به سوی این دو منطقه، حمله خشونت آمیزی به جبهه کفرنبوده کردند که البته تلاش هایشان ناکام ماند و ارتش در پاسخ به نقض دوباره توافق کاهش تنش توسط تروریست ها خسارت هایی مالی و جانی به آنان زد.

یگانهایی از ارتش نیز، عملیات های متمرکزی در محورهای فعالیتی تروریست ها در جبهه النصره از خان شیخون به سوی مناطق آزاد شده در ریف حماه شمالی و در کفر سجنه و شیخ مصطفی در ریف ادلب جنوبی انجام دادند که این عملیات موجب نابودی شمار زیادی از تروریست ها شد.

هم زمان با درهم کوبیدن پایگاه های تروریست های النصره در آن مناطق، یگان های دیگر ارتش نیز عملیات متمرکزی در پایگاه‌های خود در عابدین و حرش القصابین انجام دادند که به کشته و زخمی شدن شماری و تخریب پایگاه های انان منجر شد. .

ارتش نیز در چارچوب عملیات نظامی گسترده برای آزادسازی ریف حماه و ادلب چندین منطقه و تپه استراتژیک که مهم ترین آن مزرعه الراضی ،البانه الجنابره و تل عثمان بود را بازپس گرفت .

پربیننده ترین خبرها