مقام یمنی: ارتش یمن از دفع حمله به اجرای حمله در داخل خاک دشمن رسیده است

مقام یمنی: ارتش یمن از دفع حمله به اجرای حمله در داخل خاک دشمن رسیده است
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 07:09

یکی از مقامات یمنی اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن از مرحله دفع حمله دشمن به مرحله اجرای حمله در داخل خاک دشمن رسیده است.

العالم - یمن

احمد الحبیشی مشاور اطلاع رسانی شورای سیاسی اعلای یمن اعلام کرد : یمن در ابتدای تجاوز فقط می توانست حملات را دفع کند ولی تکنولوژی ارتش و کمیته های مردمی امروز قدرتمندانه پاسخ حملات را می دهند و دستگاه اطلاع رسانی یمن از ابتدا برای افزایش روحیه یمنی ها کوشیده است.

المحبشی در مصاحبه با شبکه العالم گفت: یمن در ابتدا کوشید که با توسعه قدرت موشکی و یگان هواپیماهای بدون سرنشین زمام امور را به دست بگیرد و در اینجا باید از تلاش های شهید صالح الصماد قدردانی کرد زیرا ایشان شخصاً بر توسعه و ارتقای توانمندی های نیروهای یمنی نظارت می کردند و در همه مناطق جنگی حضور داشتند.

الحبیشی افزود: افزایش توانمندی های ارتش و کمیته های مردمی در چند سال گذشته باعث شده است که این نیروها زمام امور را به دست بگیرند و عملیاتی را در داخل خاک دشمنان متجاوز اجرا کنند.

هواپیماهای بدون سرنشین یمن روز 14 می کنونی به 2 ایستگاه پمپاژ نفت در شهرهای الدوادمی و عفیف عربستان حمله کردند که این در حمله خط لولۀ اصلی انتقال نفت از کار افتاد.

پربیننده ترین خبرها