نماینده فلسطینی: معامله قرن خنجر به ملت فلسطین است

نماینده فلسطینی: معامله قرن خنجر به ملت فلسطین است
پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 - 09:22

"مشیر المصری" از نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین "معامله قرن" را به مثابه خنجر زدن به پهلوی ملت فلسطین و نابود کردن قضیه فلسطین دانست و بر لزوم مخالفت با آن تاکید کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

المصری در نشست مجلس قانونگذاری فلسطین که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: ملت فلسطین و نمایندگانشان تاکید دارند، معامله ای که دربحرین اعلام خواهد شد، خنجری به پهلوی قضیه فلسطین است و شرکت کنندگان در نشست بحرین برای طرح آمریکایی- صهیونیستی برای حذف قضیه فلسطین بازار گرمی می کنند، از همین رو اعلام می کنیم، ملت فلسطین ضمن مخالفت با معامله قرن با تمام توان با آن مقابله خواهد کرد.

المصری همچنین گفت: تبانی برخی کشورهای عربی و اسلامی با موضع آمریکایی- صهیونیستی مبتنی بر حمایت از حذف قضیه فلسطین از طریق اجرای معاله قرن نمی تواند چیزی از واقعیت ها بکاهد؛ ملت فلسطین همه این نقشه را ناکام خواهد گذاشت همانطور که در طول تاریخی طولانی چنین کرده است.

به گزارش ایرنا، وی بر لزوم حفظ وحدت موضع مخالفت جویانه فلسطین در قبال معامله قرن تاکید کرده و این وحدت را به مثابه سوپاپ اطمینان برای ناکام گذاشتن هرطرحی در راستای حذف قضیه فلسطین دانست.

این نماینده مجلس قانونگذاری مواضع برخی کشورهای عربی و اسلامی برای بازارگرمی معامله قرن از طریق مشارکت در نشست بحرین و یا به سر دویدن برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را محکوم کرد.

پربیننده ترین خبرها