حمله گروه خرابکار اینترنتی به سایت تامین اجتماعی/ اطلاعات سالم ماند

حمله گروه خرابکار اینترنتی به سایت تامین اجتماعی/ اطلاعات سالم ماند
جمعه 10 خرداد 1398 - 17:38

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از حمله گروه خرابکار اینترنتی به سایت سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: حوزه راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی بلافاصله وارد عمل شدند و در حال حاضر تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق در صحت و سلامت قرار دارند.

العالم- ایران

روز گذشته هکرها به سایت سازمان تامین اجتماعی حمله‌ای کردند که بلافاصله تیم IT این سازمان متوجه شد و اقدامات لازم را انجام داد.

محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اظهار داشت: لازم است از تلاش و همدلی کارشناسان حوزه راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی، شرکت خدمات ماشینی تامین و سایر ادارات کل که در روز گذشته تا بامداد امروز با تلاش خود توانستند از تمامی سامانه‌های اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی در برابر حملات گروه خرابکار اینترنتی محافظت کنند، تشکر کنم.

وی افزود:همکاران بنده در کمترین زمان ممکن از این حمله آگاه و در سریع‌ترین زمان ممکن وارد عمل شده و مقابله کرده و ابعاد فنی را به طور کامل بررسی و اقدامات لازم را انجام دادند. البته این گروه توانست دقایقی کوتاه به سایت خبری سازمان نفوذ کرده و اطلاعات مبهم و دستکاری خود را منتشر کند که بلافاصله با واکنش کارشناسان سازمان مواجه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بررسی‌ دقیق تیم‌های فنی حکایت از صحت و سلامت تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

زدا گفت: در ضمن مراکز و نمادهای مسئول پیگیری‌های لازم و قانونی را از ساعات اولیه دیروز آغاز کردند که سپاسگذاری می‌کنیم.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها