شایعه جدید علیه شهردار سابق تهران+ عکس/ ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای و مقابله با کاسبان فضای مجازی

شایعه جدید علیه شهردار سابق تهران+ عکس/ ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای و مقابله با کاسبان فضای مجازی
شنبه 11 خرداد 1398 - 12:51

بازار شایعات پس از واقعه قتل همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران چنان داغ شده که حالا کار به جایی رسیده که تصاویر جعلی از شرکت ظریف و نجفی در مراسم ختم میترا استاد در فضای مجازی دست به دست می شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

اکبر نصراللهی، استاد ارتباطات، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش با اشاره به انتشار تصاویر جعلی از شرکت آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و محمد علی نجفی شهردار سابق تهران، در مراسم ختم میترا استاد نوشت: بی‌اخلاقی و بهره‌برداری سیاسی برخی‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی حد و سقف ندارد؛ در این شرایط به موازات برخورد قانونی با اراذل و کاسبان سیاسی در فضای مجازی، افزایش سواد رسانه‌ای و آموزش مردم بیش از پیش ضروری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از ۲۴ ساعت گذشته تصاویری از ظریف و نجفی در فضای مجازی در حال انتشار است که می‌گوید نجفی میترا استاد همسر دومش را کشت و ظریف برای تسلیت به مراسم ختم‌ او رفته است‌. در صورتی که این عکس مربوط به مراسم ختم مادر آقای نجفی است که در ۲۴ آبان ۹۲ یعنی حدود ۶ سال قبل در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شده است و شخصیت‌های مختلف از هر دو جناح سیاسی در آن شرکت کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها