ژنرال دوستم طالبان را به حملات نظامی تهدید کرد

دوشنبه 13 خرداد 1398
16:08
ژنرال دوستم طالبان را به حملات نظامی تهدید کرد ژنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهور افغانستان گفت که اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد، در مشورت با بزرگان وارد میدان نبرد شده و در برابر طالبان می ایستد.

العالم ـ آسیا

دوستم روز دوشنبه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از ورود یک گروه تازه نفس طالب به افغانستان خبر داد.

وی گفت: یک گروه تازه نفس طالب وارد افغانستان شده و تعدادی از آنان قصد آمدن به شمال کشور را دارند.

دوستم به طالبان هشدار داد که آمدن به شمال آسان است اما به سلامت برگشتن شان مشکل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، معاون اول ریاست جمهورافغانستان تاکید کرد: پیام من به تمام سران و رهبران طالبان به خصوص ملا فاضل مظلوم، ملا عبدالغنی برادر و مولوی شهاب‌الدین و سایرین این است که جنگ راه حل نیست و کوشش نکنند تجربه تلخ سال‌های گذشته را بار دیگر تکرار کنند.

0% ...

آخرین اخبار

دبیر کل حزب الله: اسرائیل در میدان نبرد هرگز نمی‌تواند اهدافش را محقق کند


موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است


رایزنی ونس و عون در مورد ترتیبات آتش‌بس بین آمریکا، لبنان و ایران


اسلام آباد با حضور رهبران و مقامات پاکستانی از پزشکیان استقبال کرد + فیلم


عزاداری شب تاسوعا در جوار قتلگاه رهبر شهید انقلاب


قدردانی لبنانی‌ها از وفاداری ایران + فیلم


پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است