هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند

هموطنان ایرانی از حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام در گرجستان بپرهیزند
جمعه 31 خرداد 1398 - 12:23

سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز برخی ناآرامی ها در گرجستان به هموطنان ایرانی مقیم و مسافران توصیه کرد از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.

العالم - ایران

سفارت ایران در تفلیس با اشاره به بروز برخی ناآرامی های اجتماعی در گرجستان اطلاعیه ای را خطاب به شهروندان ایرانی مقیم این کشور و هموطنانی که قصد سفر به گرجستان را دارند صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:«با توجه به بروز برخی نا آرامی های اجتماعی که در روزهای اخیر در تفلیس به وقوع پیوسته است، از شهروندان ایرانی مقیم در گرجستان و یا افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند درخواست می شود ضمن توجه جدی و رعایت قوانین و مقررات کشور گرجستان، از هرگونه حضور در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری کنند.»

اعتراضات چندین هزار نفری در جلوی پارلمان گرجستان و تلاش مخالفان برای ورود به پارلمان، به درگیری بین معترضان و نیروهای پلیس این کشور منجر شد که در نتیجه تعدادی از جمله نیروهای پلیس زخمی شده و ده‌ها نفر هم بازداشت شدند.

تجمع مردم در مقابل پارلمان گرجستان عصر دیروز (پنج شنبه) آغاز شد. این افراد خواستار برکناری وزیر کشور و رئیس پارلمان گرجستان شدند. پس از آن گروهی از معترضان تلاش کردند تا به ساختمان پارلمان حمله کنند و در نهایت نیروهای انتظامی مجبور به دخالت شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها