افزایش فساد اخلاقی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی 2 سال اخیر

افزایش فساد اخلاقی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی 2 سال اخیر
يکشنبه 2 تير 1398 - 20:16

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، فساد اخلاقی در میان نظامیان زن و مرد رژیم صهیونیستی طی 2 سال اخیر، 20 درصد افزایش داشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز از افزایش ۲۰ درصدی آزار جنسی در داخل صفوف نظامیان این رژیم طی ۲ سال اخیر خبر داد.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی آزارهای جنسی در میان نظامیان زن و مرد رژیم صهیونیستی در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ثبت شده است.

در ادامه این گزارش آمده است، پلیس نظامی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸، ۱۵۸ پرونده در این باره باز کرده است.

اما فساد در فلسطین اشغالی تنها دامنگیر نظامیان این رژیم نشده بلکه به پدیده‌ای رو به افزایش تبدیل شده است. جدیدترین آمار از فعالیت ۱۴ هزار روسپی و پایین آمدن سن فحشاگری به ۱۳ سال در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «جروزالم پست» براساس تازه ترین آمار و ارقام اینک در حالی حدود ۱۴ هزار نفر در اسرائیل به فحشا مشغولند که ۹۵ درصد آن‌ها را «زنان» شکل می‌دهند. از این میزان ۳ هزار نفر «زیر سن قانونی» هستند.

این آمار در مارس ۲۰۱۹ و در نشستی سالیانه با میزبانی موسسه «شکتر» واقع در قدس اشغالی با تمرکز بر امور بانوان ارائه شد. اقرار برخی بانوان روسپی در این داده‌ها نشان می‌دهد که اینک سن روسپیگری در سرزمین‌های اشغالی به ۱۳ سال رسیده و بانوان درگیر در این کار بیشتر از جمله افرادی هستند که در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی شدید قرار گرفته‌اند. در عین حال، تنها ۲۰ درصد آن‌ها سرانجام موفق به خروج از چرخه روسپیگری می‌شوند.

«نعما گلدبرگ» از حاضران در این نشست و مدیر موسس موسسه «Lo Omdot Minege» در سخنانی در این زمینه گفت که زنان فعال در روسپیگری در اسرائیل کسانی نیستند که حق انتخاب دارند.

وی دلایل روسپیگری در سرزمین‌های اشغالی را فرار دختران از منازل، نادیده گرفتن نیازهای عاطفی آن‌ها و قرار گرفتن در دام دلالان فساد و فحشا عنوان کرد.

بر اساس آخرین سرشماری‌ها، اینک حدود هشت و نیم میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی ساکنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها