ولی‌عهد اردن و خواهرش در کنار برادر جرد کوشنر

ولی‌عهد اردن و خواهرش در کنار برادر جرد کوشنر
جمعه 7 تير 1398 - 14:05

فعالان شبکه‌های اجتماعی عکسی از ولی‌عهد اردن و خواهرش در کنار برادر «جرد کوشنر» طراح «معامله قرن» منتشر کردند و می‌گویند آنها در مراسم عروسی برادر داماد ترامپ شرکت کرده بودند.

العالم- اردن

کاربران شبکه‌های اجتماعی عکسی منتشر و ادعا کردند «حسین بن عبدالله» ولی‌عهد اردن به همراه خواهرش «سلمی» در مراسم ازدواج «جاشوا کوشنر» برادر «جرد کوشنر» مشاور و داماد رئیس‌جمهور آمریکا شرکت داشته‌اند.

کوشنر را «طباخ» طرح موسوم به «معامله قرن» می‌دانند، طرحی که آمریکا مدعی است بر اساس آن می خواهد به نزاع فلسطینی-اسرائیلی پایان دهد.

جاشوا کوشنر هفته گذشته و قبل از نشست منامه،‌ مراسم عروسی خود با یک مدل آمریکایی به نام «کارلی الیزابت کلوس» (Karlie Elizabeth Kloss) را در شمال نیویورک برگزار کرد.

خبرگزاری «شهاب» به نقل از مجله آمریکایی «بیبول» گزارش داد، این مدل آمریکایی برای اینکه بتواند با جاشوا کوشنر ازدواج کند ابتدا یهودی شده است. «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهور آمریکا نیز برای ازدواج با جرد کوشنر در سال 2009 یهودی شد.

کارلی کلوس از مخالفان سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست و در رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 از «هیلاری کلینتون» حمایت می‌کرد.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته (چهارم و پنجم تیرماه) نشستی تحت عنوان «صلح برای شکوفایی» در منامه برگزار شد؛ البته مشارکت کشورهای عربی در این نشست «ضعیف» بود و تشکیلات خودگردان و بسیاری از کشورهای عربی آن را تحریم کرده بودند. در این نشست درباره بخش اقتصادی طرح موسوم به معامله قرن صحبت شد و هدف از برگزاری آن بحث درباره سرمایه‌گذاری 50 میلیارد دلاری برای اجرای معامله قرن بود.

پیش‌تر گزارش‌هایی در خصوص اعمال فشار بر اردن برای پذیرش معامله قرن منتشر شده بود؛ سال گذشته وبگاه «الرساله» نزدیک به حماس در گزارشی به 5 نگرانی تشکیلات خودگردان و «امان» در خصوص این طرح پیشنهادی دونالد ترامپ خبر داد .

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها