لیبرمن نتانیاهو را به "سگ" تشبیه کرد

لیبرمن نتانیاهو را به
يکشنبه 23 تير 1398 - 20:58

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

لیبرمن در پاسخ به تهدید اخیر نتانیاهو ضد حزب الله که گفته بود در صورت حمله حزب الله به "اسرائیل" ضربه ای سنگین به لبنان و حزب الله وارد خواهیم کرد، نتانیاهو را به سگی تشبیه کرد که پارس می کند اما گاز نمی گیرد.

وی ادامه داد: عذرخواهی "اسرائیل" از کشتن یک عنصر حماس دیوانگی محض بود و بوی ترس می داد. نتانیاهو هر روز عقب نشینی هایی به روش غیر مسئولانه را به لیست بلند بالای عملکرد بد خودش اضافه می کند"

لیبرمن ادامه داد: " ما ماهیانه به مقدار زیادی رشوه پرداخت می کنیم تا به ما حمله نکنند". منظور لیبرمن توافق بین جنبش های مقاومت و تل آویو برای رفع تدریجی محاصره نوار غزه است.

هر چند لیبرمن از جناح راست به رهبری نتانیاهو به شمار می آید اما در نوامبر 2018 به دلیل بالاگرفتن اختلاف با نتانیاهو از سمت خود استعفا کرد که بعد از انتخابات پارلمانی اخیر و رد پیشنهاد پیوستن به کابینه جدید این رژیم، اختلافات لیبرمن با نتانیاهو شدت بیشتری پیدا کرد.

گفتنی است؛ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب گذشته در مصاحبه با شبکه المنار لبنان گفت: نیروهای مقاومت تمامی سرزمین های اشغالی تا بندر ایلات (جنوبی ترین شهر در فلسطین اشغالی) را هدف قرار داده و رژیم صهیونیستی را به عصر حجر برخواهد گرداند.

وی تاکید کرد که مقاومت امروز بیش از هر وقت دیگری قدرتمند تر است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها