خبرهای جدید عبدالمهدی درباره الحشد الشعبی

خبرهای جدید عبدالمهدی درباره الحشد الشعبی
چهارشنبه 26 تير 1398 - 17:12

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، خبرهایی جدید را درباره نیروهای الحشد الشعبی (بسیج مردمی) اعلام کرد.

العالم عراق

"عادل عبدالمهدی" نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز گفت که در ماه جاری، نتایج مربوط به ساماندهی روابط الحشد الشعبی با نیروهای امنیتی اعلام خواهد شد.

نخست وزیر عراق در نشست کنفرانس هفتگی گفت: برای یکسره کردن موضوع ساماندهی روابط الحشد الشعبی با نیروهای امنیتی تلاش می کنیم.

وی افزود: گروه های الحشد الشعبی، بر پایبندی خود به دستور ویژه نخست وزیری در ارتباط با ساماندهی روابط نیروهای الحشد الشعبی با نیروهای امنیتی تاکید کرده اند.

عبدالمهدی افزود: ریاست مجلس، نخست وزیری و رئیس جمهوری عراق، از دستور مربوط به ساماندهی روابط الحشد الشعبی با نیروهای الحشد الشعبی حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: اقدام به اجرای این دستور فوراً آغاز شده است و گروه های الحشد الشعبی در زمینه اجرای این دستور، همکاری می کنند.

عبدالمهدی گفت که اکثر گروه های الحشد الشعبی، به دستور خاص نخست وزیری مربوط به ساماندهی نیروهای الحشد الشعبی ، نگاهی مثبت دارند و برخی اعتراض هایی نسبت به آن دارند.

وی افزود: دستور ویژه نخست وزیری درباره الحشد الشعبی، اقدامی برای حمایت از شهدا و نیروهای الحشد الشعبی و حمایت از نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی عراق و کشور عراق است و بسیاری از گروه های الحشد الشعبی مقرها و مراکز خود را تعطیل کرده اند و اقدامات لازم را دراین باره انجام می دهند.

پربیننده ترین خبرها