پلیس مکزیک: قاتل دو صهیونیست احتمالاً از باند صهیونیستی دیگری پول گرفته بود

پلیس مکزیک: قاتل دو صهیونیست احتمالاً از باند صهیونیستی دیگری پول گرفته بود
جمعه 4 مرداد 1398 - 19:03

دو عضو صهیونیست سازمان‌های مافیایی مکزیک که یکی از آن‌ها به‌تازگی از زندانی در سرزمین‌های اشغالی آزاد شده بود، در کافه‌ای توسط یک زن کشته شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

پلیس مکزیک، زنی که دو خلافکار صهیونیست را در یک کافه کشته بود دستگیر کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این دو مرد که روز پنجشنبه کشته شدند، از خلافکارهای شناخته‌شده در «مکزیکو سیتی» پایتخت مکزیک و عضو سازمانی مافیایی به نام «برادران موزلی» بودند.

در تصاویری که از دوربین‌های مدار بسته خیابانی در مکزیکوسیتی منتشر شده است، «اسپرانزا» زن قاتل این دو عضو مافیا دیده می‌شود که توسط پلیس محاصره و دستگیر می‌شود.

اسپرانزا به پلیس گفت قربانی «خیانت و هوس» شده بود اما پلیس باور دارد او مزدوری است که احتمالاً برای این کار از گروه مافیایی صهیونیستی دیگری پول دریافت کرده است.

وزیر امنیت داخلی مکزیک گفت یکی از دو مرد در همان کافه کشته شد و دیگری نیز در بیمارستان جانش را از دست داد. او گفت: «مسئول کنسولگری اسرائیل در مکزیک الی لوی، پس از شنیدن خبر حادثه، سریعاً جویای محل وقوع آن شد و در حال کار کردن با مقامات محلی برای اطمینان از هویت مقتولین است».

کانال تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی با اعلام هویت یکی از کشته‌شدگان او را متولد «تل آویو» عنوان کرد که شش ماه قبل از زندانی در سرزمین‌های اشغالی آزاد شده و به مکزیک رفته بود.

به نوشته یک روزنامه صهیونیستی، این فرد از هم‌دستان «بن کوهن» و عمویش بود که از خلافکارهای شناخته‌شده در فلسطین اشغالی هستند. همچنی پلیس مکزیک در حال تحقیق بر روی این موضوع است که آیا این قتل‌ها با فردی به نام «اریز اکریشوسکی» که این هفته به سرزمین‌های اشغالی مسترد شده بود ارتباط دارد یا خیر.

فارس

پربیننده ترین خبرها