زخمی شدن 36 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در مرز غزه

زخمی شدن 36 فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در مرز غزه
جمعه 4 مرداد 1398 - 21:54

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 36 فلسطینی در جریان راهپیمایی بازگشت که امروز در مرز غزه برگزار شد، زخمی شدند که مجروحیت 24 نفر از آنها به ضرب گلوله جنگی ارتش صهیونیستی بوده است.

العالم – فلسطین اشغای

خبرگزاری معا گزارش داد که ارتش صهیونیستی در جریان شصت و هشتمین جمعه راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره که در مرز غزه برگزار شد، به طرف تظاهرکنندگان در شرق غزه گلوله جنگی و به طرف مردم در اردوگاه العوده در شرق خان‌یونس گاز اشک آور شلیک کرد.

هزاران فلسطینی امروز برای اعلام همبستگی با آوارگان فلسطینی در لبنان که به دعوت هیات عالی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره غزه برگزار شده بود، شرکت کردند.

پیشتر این هیات با انتشار بیانیه ای خواستار شرکت گسترده فلسطینیان غزه در این راهپیمایی برای اعلام حمایت از فلسطینیان ساکن لبنان و اعلام مخالفت با قرارداد ترامپ شده و تاکید کرده بود که حضور فلسطینیان در لبنان، موقت است و مردم فلسطین بر حق خود برای بازگشت به وطنشان تاکید دارند.

این هیات نسبت به تیراندازی ارتش صهیونیستی به طرف تظاهرکنندگان در شرق غزه و پیامدهای سیاستهای صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری هشدار داده و تاکید کرد که گروههای مقاومت نسبت به این سیاستها و تجاوزات سکوت نخواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها