نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام

نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام
چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 11:08

نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام برای افرادی که قصد فعالیت تجاری دارند حائز اهمیت است. آشنایی با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام بسیار ساده است.

العالم _ فضای مجازی

اگر شما هم تمایل دارید برای کسب و کار خود و جهت رونق تجارتتان از اینستاگرام استفاده کنید لازم است با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام آشنا شده تا بتوانید به بهترین نحو ممکن و به راحتی از این قابلیت در اینستاگرام استفاده نمایید. یکی از جدیدترین قابلیت های اینستاگرام که در سال ۲۰۱۶ توسط سازنده این شبکه اجتماعی معرفی شده است، امکان ساخت بیزینس پروفایل است.


بیزینس اکانت و یا اکانت تجاری چیست؟

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار رونق پیدا کرده به طوری که این استفاده به روابط کاری و تجاری نیز راه پیدا کرده است و بسیاری از افراد در زمینه های رونق کسب و کارشان از شبکه های اجتماعی مختلف به خصوص اینستاگرام استفاده می کنند. شما هم اگر می خواهید در مورد بیزینس اکانت اینستاگرام بدانید و نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام را یاد بگیرید لازم است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. دقت داشته باشید بازاریابان و کاربران حرفه ای که می خواهند در رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام اقدام به رونق کسب و کار خود نمایند می توانند از پروفایل های تجاری که چند سالی است توسط اینستاگرام ارائه می شود استفاده کنند. این اکانت به گونه ای بوده که با داشتن قابلیت های مختلف مخصوص کسانی است که قصد استفاده تجاری از برنامه اینستاگرام را دارند. با این حال افراد می توانند با راه اندازی بیزینس پروفایل از امکانات ویژه در بخش مدیریت صفحه استفاده کرده که این امر منجر به رونق فروش آنها شده درحالی که کاربران عادی اینستاگرام این امکانات را در دسترس ندارند. البته لازم است بدانید که تبدیل کردن حساب اینستاگرام به اکانت تجاری به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچ هزینه ای برای شما صورت می پذیرد و تنها لازم است با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام آشنا شوید.

ویژگی ها و امکانات بیزینس اکانت

به طور حتم افراد قبل از اینکه با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام آشنا شوند سوالی که برایشان پیش می آید این است که با داشتن چنین حسابی می‌توانند از چه امکاناتی استفاده کنند. دقت داشته باشید شما با داشتن یک پروفایل تجاری می توانید به راحتی با مشتری های تان ارتباط برقرار کرده یعنی یک دکمه تماس در صفحه اینستاگرام شما ایجاد می شود که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ایمیل و آدرس مرتبط با کسب و کارتان را در ایجاد نموده تا مخاطب به راحتی با شما در تماس باشد. همچنین دیگر از بهترین قابلیت‌ های این پروفایل‌ها امکان آنالیز و تحلیل پست ها و کاربران می باشد به طوری که می توانید با استفاده از این قابلیت اطلاعات دقیقی درباره فالوور های خود به دست آورید. از طرفی شما می توانید با داشتن و ساختن این نوع پروفایل در استوری اینستاگرام لینک های مرتبط را قرار دهید به طوری که در حالت عادی نمی توان هیچ لینکی در استوری قرار داد، اما اگر پروفایل شما به صورت تجاری باشد این امکان برای شما به وجود می آید. سهولت در ایجاد تبلیغ نیز دیگر قابلیت بیزینس اکانت بوده به طوری که شما می توانید با اطلاع از نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام و ساخت آن پست های صفحه اینستاگرام تان را به یک تبلیغ تبدیل نمایید.

شرایط ساخت اکانت بیزینس

همانطور که قبلا هم گفته شد لازم است بدانید ساخته اکانت بیزینس در اینستاگرام بسیار آسان بوده و به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می پذیرد. با این حال طبیعتاً با توجه به مزایایی که ساخت این اکانت دارد افرادی که تجارت های فعال دارند اقدام به ساخت اکانت بیزینس خواهند نمود. اما لازم است بدانید برای ایجاد این نوع اکانت در ابتدا باید یک اکانت معمولی در این شبکه اجتماعی داشته تا بتوانید آن را به حالت بیزینسی درآورید. با این حال می توان گفت تنها شرط ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام داشتن اکانت معمولی می باشد.

محدودیت های بیزینس اکانت در اینستاگرام

علیرغم آنچه در مورد ویژگی ها و مزایای داشتن بیزینس اکانت بیان شد لازم است بدانید داشتن این نوع بیزینس برای شما محدودیت هایی نیز به همراه دارد به طوری که همانطور که می دانید پروفایل های شخصی می تواند به صورت عمومی یا خصوصی در بیاید اما هنگامی که شما یک اکانت تجاری داشته باشید امکان خصوصی کردن آن برای شما وجود نخواهد داشت زیرا این امری طبیعی است که برند ها و شرکت های تجاری نمی ‌خواهند که خصوصی باقی بمانند بلکه آنها تمایل به بیشتر دیده شدن دارند. همچنین یکی دیگر از محدودیت های این نوع حساب اینستاگرام این بوده که بیزینس اکانت تنها می تواند به یک صفحه فیسبوک متصل شده اما پروفایل های شخصی قابلیت اتصال به چندین صفحه را دارند.

چه کسانی باید با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام آشنا شوند؟

بسیاری از افراد شاید با وجود این که از قابلیت های اکانت بیزینس اطلاع داشته باشند اما فکر کنند که لازم نیست با نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام آشنا شده و از آنها استفاده کنند. همانطور در مورد فواید و ویژگی‌های این نوع حساب در اینستاگرام گفته شد باید بررسی کنید و ببینید که آیا شما یک فعالیت تجاری داشته و تمایل دارید که با فعالیت در اینستاگرام فالوور هایتان افزایش پیدا کند یا خیر؟ همچنین اگر افرادی که تمایل دارند از اینستاگرام جهت بازاریابی استفاده کرده و بیش از ۱۰ هزار فالوور دارند حتما بهتر است که برای خودشان بیزینس پروفایل داشته باشند.

اهمیت اطلاع از نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام

با وجود رایگان بودن نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام به طور حتم افرادی که دارای تجارت های موفق هستند تمایل دارند با ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام که فوق العاده محبوب است تجارت خود را رونق دهند. به طور حتم اگر از نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام اطلاعات داشته باشید راحت تر خواهید توانست این امر را انجام داده و در این زمینه به مشکل بر نخواهید خورد. به طوری که شما می توانید با داشتن اکانت تجاری اینستاگرام بر روی تمامی فالوورها کنترل داشته و نحوه فعالیت ‌شان را در نظر بگیرید. همچنین با وجود دیگر فوایدی که در مورد این نوع اکانت بیان شد به طور حتم لازم است در مورد نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام اطلاع داشته باشید.

نحوه ساخت بیزینس اکانت در اینستاگرام به صورت تصویری

حال علیرغم آنچه بیان شد لازم است که آموزش تصویری ساخت بیزینس اکانت اینستاگرام را یاد گرفته تا بتوانید به آسانی در صورت نیاز برای خود یک اکانت تجاری داشته باشید. دقت داشته باشید برای این امر همان طور که گفته شد لازم است ابتدا یک اکانت معمولی داشته تا آن را به حساب تجاری تبدیل کنید، همچنین برای استفاده از بیزینس پروفایل نیاز به داشتن صفحه در فیس بوک بوده که شما ادمین آن باشید. حال دقت داشته باشید برای شروع باید وارد حساب کاربریتان شده و در قسمت Account Settings گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید .در این مرحله از شما خواسته می شود که وارد اکانت فیسبوک خود شده که شما بعد از مشخص کردن حساب فیسبوک مورد نظرتان به صفحات فیس بوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید دسترسی خواهید داشت و باید صفحه فیس بوک مورد نظر را انتخاب نمایید و این صفحه به گونه ای بوده که بعداً اکانت تجاری اینستاگرام شما به آن متصل می‌شود و امکان اتصال به یک صفحه اینستا فیسبوکی دیگری را ندارید. پس از این امر لازم است که اطلاعات تماسی که در صفحه فیس بوکتان قرار دارد را انتخاب کرده تا در صفحه اینستاگرام شما دکمه تماس نمایش داده شود. با طی کردن این مراحل به آسانی شما صاحب یک بیزینس پروفایل شده بدون اینکه هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمایید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها