کشکول العالم/

نزدیکان ترامپ ؛باثروتی هنگفت و رفتار منافی عفت  

نزدیکان ترامپ ؛باثروتی هنگفت و رفتار منافی عفت   
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 22:32

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نزدیکانش، گویی همه آن ها کپی برداری از یک نسخه ی اصلی هستند، همه آنان تا حد زیادی از ثروت کلان، فساد مالی، زندگی شخصی پر از رسوائی، تاریخ سیاه و انحرافات اخلاقی برخوردارند.

العالم - كشكول

روزانه اخباری از رسوایی های اخلاقی منتشر می شود که نقش اول آن را یا ترامپ یا یکی از نزدیکان وی بر عهده دارد با نگاهی گذرا به فضای مجازی با انبوهی از این رسوائی های مشمئز کننده روبرو می شویم.

افکار عمومی آمریکا این روزها مشغول تبعات خودکشی جفری اپستین میلیاردر امریکائی و یکی از نزدیکان ترامپ در سلول خود در نیویورک است .

وی در زندان منتظر محاکمه خود به اتهام قاچاق دختران نوجوا ، بردگی جنسی آنان و تحویل آنان به افراد ثروتمند مشهور دنیا بود.

کیفر خواست دادگاه عالی فدرال علیه اپستین، در خصوص ارتباط وی با برخی از شخصیت های برجسته دولت و سیاسی و تاجران و محافل آکادمیک و مدل ها در طول سالها و در راس آنان، دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا،در دست بررسی است.

اپستین ده سال پیش نیز به ارائه خدمات غیر قانونی به ده ها دختر نوجوان در منزلش در ایالت فلوریدا متهم شد و توانست پس از توافق با دادستان کل در حکم زندان خود تخفیف بگیرد و راه را بر انجام تحقیقات بیشتر بست.

بازرسان یک بار نیز دهه هشتاد از وی یک گذرنامه سعودی تاریخ گذشته گرفتند از این رو دادگاه همان موقع از بیم فرار وی به عربستان، وی را آزاد نکرد .

افراد زیادی با آگاهی از اینکه مرکز اصلاح و تربیت مترو پولیتن از امن ترین مراکز امریکاست، از اعلام خبر فوت وی ،وحشت زده شدند و سوالات زیادی درباره مرگ وی مطرح شد و فرضیه ای نیز مطرح است مبنی بر اینکه وی در زندان از بین رفته تا همه اسراری را که با خود دارد و بسیاری از سیاستمداران و افراد بانفوذ امریکا و خارج در آن نقش دارند، با وی دفن شود .

برخی این فرضیه را تایید می کنند زیرا اگر خبر تصمیم وی برای خودکشی درزیافته باشد، منطقی بود از وی حفاظت می شد یا یکی از زندانیان را به سلول وی می آورند این در حالی است که نزیکان وی گفته اند وی دچار بحران ها و مشکلات بسیار سخت تری بوده بدون اینکه به خودکشی فکر کند.

پربیننده ترین خبرها