فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س):

قدرت نظامی ایران دشمنان را از حمله نظامی منصرف کرده است

قدرت نظامی ایران دشمنان را از حمله نظامی منصرف کرده است
جمعه 8 شهريور 1398 - 16:17

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت: امروز قدرت نظامی ایران اسلامی، دشمنان را از حمله نظامی منصرف کرده و ماشین جنگی آنها را در فاصله ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف کرده است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سرهنگ شمس علی اسدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) افزود: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت های مقام معظم رهبری، از آمادگی و توان رزمی بسیار بالایی در حوزه های گوناگون برخوردار می‌باشد.

وی قدرت نظامی ایران را متکی به توان و ظرفیت های بومی دانست و گفت: مردم غیور ایران اسلامی همواره با نثار جان و مال خودشان، پرچم عزت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته اند و دشمنان در برابر این عزم و اراده هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امروز توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های علمی و فنی جوانان کشورمان، همه محدودیت ها و کاستی ها در حوزه های نظامی را کنار زده و در طراحی و تولید اکثر تسلیحات به خودکفایی دست یابیم و با بکارگیری انبوهی از آنها، پوشش دفاعی مستحکمی در کشور ایجاد کنیم.

وی کوچکترین تحرک ها و تعرض های احتمالی دشمنان را تحت رصد گسترده و یکپارچه سامانه های پیشرفته زمین پایه و هواپایه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیشرفت های پدافند هوایی در کشورمان خارج از تصور بوده و امروز پهپادهای ایران اسلامی قابلیت حمل انواع سلاح ها و انجام انواع مأموریت ها را دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها