هولوکاست در مرزهای جنوبی یمن؛ کوکان مدافع تاج و تخت شکم بارگان سعودی

هولوکاست در مرزهای جنوبی یمن؛ کوکان مدافع تاج و تخت شکم بارگان سعودی
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 17:48

از زمان شروع تجاوز ائتلاف سعودی – اماراتی – آمریکایی و صهیونیستی علیه ملت یمن، اختاپوس رسانه ای این ائتلاف، همچنان مدعی هستند که انصارالله، کودکان را برای جنگ به کار می گیرد.

العالم - کشکول

در این حال، یک سازمان معتبر بین المللی، با آمار و ارقام، عربستان سعودی را که یمنی ها از جمله کودکان یمنی را با پول برای دفاع از مرزهای جنوبی خود به خدمت می گیرد، رسوا کرده است.

سازمان حقوق و آزادی ها "سام" که مقر آن در ژنو است، چند روز پیش در گزارشی تحت عنوان "هولوکاست مرزها" اعلام کرد "هزاران یمنی از جمله کودکان، مجبور شدند تحت فشار اوضاع دشوار انسانی به جنگ بروند که درجنگ، کشته و یا مجروح شوند و عربستان با آن ها به گونه ای رفتار کرد گویی که آنان اصلا وجود خارجی ندارند".

این سازمان افزود: با وجود اینکه عربستان، به این نیروها به عنوان سرباز کد می داد و به برخی از آنان درجه های نظامی می دهد، آنان در واقع، آن ها را سربازان فرضی توصیف کرده و بعد از کشته شدن در جنگ، هیچ حق و حقوقی ندارند.

به گزارش سام، برخی از این نیروها از گذرگاه الودیعه و با مجوز سفر اضطراری که از طرف کنسولگری یمن به آن ها داده می شود، وارد اراضی عربستان می شوند و این قربانیان در مرزهای جنوبی عربستان سعودی می جنگند و به شکل نامنظم حقوق دریافت می کنند.

بر اساس این گزارش، این افراد هر بار که حقوق می گیرند، حقوق فرضی نیز می گیرند و بر اساس آن ، حقوق هایشان درجه بندی می شود و طبق آن، در مراحل بعدی، ممکن است که درجه بالاتر یا کمتر بگیرند و وقتی که می خواهند مرخصی بگیرند، با آن ها در گذرگاه عربستان به عنوان افرادی که غیرقانونی می خواهند وارد خاک این کشور شوند، رفتار می شود، مقامات سعودی اثر انگشت الکترونیکی از آنان می گیرند، سپس از ورود آنان به خاک عربستان حتی درصورت داشتن گذرنامه رسمی جلوگیری می کنند.

این نوع رفتار با کودکان یمن، رفتاری جنایتکارانه و غیرانسانی است که دولت عبدربه منصور هادی هم در آن مشارکت دارد، این مساله نشان دهنده خفت و پستی این دولت است که خود را " مشروع" به حساب می آورد، زیرا کودکان عریان و پابرهنه یمنی، را به دفاع از شاهزادگان شکم گنده سعودی و افسران ارتش سعودی وا می دارد.

در نهایت، اگر این طور فرض کنیم که اگر گزارش های رسانه های سعودی و سعودی گرا درباره حضور کودکان در میان نیروهای انصارالله درست باشد که قطعاً این گونه نیست، مردم یمن در حالت دفاع از سرزمین و شرافت خود هستند، و چاره ای نیست که هر کسی که می تواند برای دفاع از خود، سلاح به دست بگیرد و این افتخار برای کودکان یمنی کافی است که پوزه نیروهای سعودی و اماراتی را طی این پنج سال به خاک مالیده اند و همچنان دارند این کار را انجام می دهند.

پربیننده ترین خبرها