تظاهرات در الخلیل؛ تصویر نتانیاهو به آتش کشیده شد

چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 22:13

مردم فلسطین در اعتراض به ورود غیر قانونی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل تظاهرات و تصاویر وی را به آتش کشیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «روبین رولین» رئیس آن روز سه‌شنبه به صورت غیر قانونی وارد شهر الخلیل شدند که این مساله با اعتراض فلسطینیان روبرو شده است.

شبکه فلسطینی «قدس» در این ارتباط گزارش داد، صدها فلسطینی روز چهارشنبه در اعتراض به ورود غیر قانونی رئیس و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی شریف، تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان معترض در شهر الخلیل کرانه باختری یورش برده و شماری از آنها را زخمی کردند.

منابع فلسطینی خبر دادند که معترضان فلسطینی تصاویر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آتش زدند که فعالان و رسانه‌های فلسطینی تصاویر و فیلم مربوط به آن را منتشر کردند.

مسئولان فلسطینی می‌گویند که ورود مقامات صهیونیست به الخلیل ادامه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی است.

در همین ارتباط، «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که «ورود غیرقانونی نتانیاهو(نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) و روبین رولین (رئیس رژیم صهیونیستی) به شهر الخلیل و حرم ابراهیمی شریف در ادامه تجاوزات به مقدسات اسلامی و مسیحی است».

ابوردینه اظهار داشت که «ما رژیم اشغالگر را مسئول این اقدام خطرناک می‌دانیم؛ اقدامی که هدف آن کشاندن منطقه به جنگ و درگیری مذهبی است»

پربیننده ترین خبرها