ولوله در میان ضدانقلاب؛

پیامکی که برای همکاران و دوستان روح‌الله زم ارسال شد + فیلم

پیامکی که برای همکاران و دوستان روح‌الله زم ارسال شد + فیلم
جمعه 26 مهر 1398 - 08:46

روح الله زم، سرکرده آمدنیوز و وابسته به سرویس های جاسوسی غربی دوشنبه 22 مهرماه توسط سپاه پاسداران بازداشت شد، بازداشت او عناصر ضدانقلاب در ایران و خارج از کشور را به وحشت انداخته است.

العالم - ایران / سیاسی

دستگیری روح الله زم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پخش تصاویر او از رسانه ملی، وحشت به جان همکاران و عناصر او در ایران و خارج از کشور انداخته است. شماری از آنها که با شبکه های معاند فارسی زبان نیز مصاحبه کردند باور نمی کنند، حلقه بسته امنیتی دولت فرانسه و حفاظت نیروهای موساد از عنصر خود اینگونه توسط سپاه پاسداران شکسته شود و یکی از مطرح ترین عناصر آشوب طلب در خارج از کشور، دست بسته به ایران بازگردد.

بخوانید اولین همکار داخلی روح‌الله زم لو رفت

بازداشت زم اوج ظرافت عملیات نیروهای سپاه را نشان می دهد که در جریان آن، توانستند به تلفن و سیستم های الکترونیکی همراه او دست پیدا کنند و به حلقه ارتباطی ضد انقلاب نفوذ کنند که در نتیجه آن اسناد ارتباطی جاسوسان زم و عناصر در ارتباط با او را در اختیار بگیرند، مدیرفنی آمدنیوز در گفتگو با یک شبکه تلوزیونی ترس خود را از لو رفتن عناصر این شبکه مخرب در کشور می گوید.

یکی دیگر از دوستان «روح‌الله زم» می گوید پیامی از ایران دریافت کرده است که در آن نوشته شده است: «دوست شما بازداشت شده است، نفر بعدی خود شما هستید!»

زم

پربیننده ترین خبرها