در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهوری عراق؛

جهانگیری از میزبانی دولت و ملت عراق قدردانی کرد

شنبه 27 مهر 1398 - 19:15

معاون اول رئیس جمهوری در مکالمه تلفنی با رئیس جمهوری عراق ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی دولت و ملت این کشور از زوار اربعین حسینی، سلام دولت و ملت ایران را به دولت و مرجعیت عراق اعلام کرد.

العالم - ایران / سیاسی

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری در مکالمه تلفنی با برهم صالح رییس جمهور عراق ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی دولت و ملت عراق از زوار اربعین سلام دولت و ملت ایران را به دولت و مرجعیت عراق اعلام کرد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری کشورمان به عراق و همچنین سفر برهم صالح به تهران اظهار امیدواری کرد توافقات انجام شده فیمابین دو کشور هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسد.

برهم صالح رئیس جمهوری عراق نیز در این مکالمه تلفنی کوتاه ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی دولت و ملت عراق به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران از تلاش همه جانبه کشورش بر اجرای توافقات انجام شده تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (شنبه، ۲۷ مهر و مصادف با اربعین حسینی) عازم نجف شد، استاندار نجف و رئیس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق از وی در بدو ورود به فرودگاه نجف استقبال کردند. معاون اول رئیس جمهوری بعد از حضور در مسیر نجف به کربلا در راهپیمایی بزرگ اربعین، به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شد. وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش و معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها