نگرانی رژیم صهیونیستی از حمله شهرک نشینان به نظامیان این رژیم

نگرانی رژیم صهیونیستی از حمله شهرک نشینان به نظامیان این رژیم
سه شنبه 30 مهر 1398 - 12:32

رژیم صهیونیستی از حملات شهرک نشینان صهیونیست در شهرک یتسهار به نظامیان این رژیم نگران است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری العهد بعد از حادثه دیروز در شهرک صهیونیست نشین یتسهار و پرتاب سنگ به سمت نظامیان اسرائیلی توسط شهرک نشینان، منابع امنیتی در اسرائیل گفتند این منطقه بسیاری اوقات پناهگاهی برای فعالان تپه هاست که در شهرک ها مانند شخصیت های داستان «وست ساید» رفتار می کنند.

بنا به اعلام پایگاه والا، شهرک یتسهار به مثابه تفرجگاهی برای فعالان افراطی است که از تپه های مجاور برای «باج گیری» و دست زدن به اقدامات خشونت آمیز علیه فلسطینی ها و نیروهای امنیتی اسرائیل به این مکان می آیند.

به گفته منابع امنیتی جوانان بدون هیچ نظارتی وارد این منطقه می شوند و هیچ نهادی هم مسئول آنها نیست، نه خانواده و نه خاخام ها. رفتارهای خشونت آمیز در منطقه یتسهار اشاره به این مسئله دارد که ممکن است اقدامات خشونت آمیز بیشتری رخ دهد و این نگرانی وجود دارد که اقدامات مذکور به زندگی مردم ضرر برساند. انتظار می رود مسئولان شهرک در این خصوص قبول مسئولیت کنند و چاره ای برای جوانان خشونت گرا و ناقض قانون بیندیشند زیرا این جوانان با اقدامات خود به همه شهرک ها آسیب وارد می کنند.

پایگاه خبری والا به نقل از سخنگوی ارتش دشمن اعلام کرد شب شنبه حدود 30 شهرک نشین در یتسهار ضمن پرتاب سنگ به طرف نظامیان اسرائیلی، خودروهای آنها را پنجر کردند که به دنبال این اقدامات یک نظامی اسرائیل زخمی شد.

از ابتدای سال، 150 حادثه خشونت آمیز علیه نیروهای اسرائیلی در یتسهار و تپه های مجاور ثبت شده است.
آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر در این خصوص گفت: رفتارهای جنایتکارانه مانند آنچه هفته اخیر در منطقه سامریه رخ داد بسیار خطرناک است.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها