مقام یمنی: محور شر به فرماندهی آمریکا عامل صحبت‌های اخیر نتانیاهوست

مقام یمنی: محور شر به فرماندهی آمریکا عامل صحبت‌های اخیر نتانیاهوست
سه شنبه 7 آبان 1398 - 17:30

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره استقرار موشک ایرانی در یمن اعلام کرد، آمریکا نمی‌خواهد منطقه در آرامش باشد و این کشور، دشمن صهیونیستی را به گفتن اینچنین صحبت‌هایی سوق داده است.

العالم - یمن

«هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، محور شر به فرماندهی آمریکا، دشمن اسرائیلی را به اینگونه صحبت‌ها درباره یمن واداشته است.

شرف به شبکه «المسیره» گفت: آمریکا نمی‌خواهد منطقه در صلح و آرامش باشد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: هر کسی که یمن را آزار دهد او را آزار خواهیم داد و اگر گمان می‌کند دور از دسترس ماست به او دست پیدا خواهیم کرد.

نتانیاهو دوشنبه (دیروز) مدعی شد، ایران موشک‌های نقطه‌زن در یمن مستقر کرده تا با آنها «اسرائیل» را هدف بگیرد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن هم در واکنش به ادعاهای وی اعلام کرد، اظهارات اسرائیلی درباره موشک‌های نقطه‌زن در یمن برای هدف گرفتن این رژیم چیزی جز یک پیام برای ادامه حملات به ملت یمن نیست خصوصا اینکه همزمان با حضور وزیر آمریکایی بیان می‌شود.

وی در صفحه توییتر خود نوشت، این اظهارات به بیداری یمن کمک می‌کند تا بر اطمینانش مبنی بر مشارکت حقیقی رژیم صهیونیستی در کنار ائتلاف آمریکایی-سعودی-اماراتی برای حمله به یمن افزوده شود.

فارس

پربیننده ترین خبرها