آغاز راهپیمایی سراسری 13 آبان تا ساعاتی دیگر در 1000 شهر کشور

آغاز راهپیمایی سراسری 13 آبان تا ساعاتی دیگر در 1000 شهر کشور
دوشنبه 13 آبان 1398 - 08:43

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز امروز (دوشنبه) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی امریکا» تا ساعتی دیگر به صورت هم زمان در هزار شهر کشور آغاز می‌شود.

این مراسم در تهران از ساعت ۹:۳۰ از مقابل درب اصلی لانه جاسوسی سابق آمریکا با حضور قشر‌های مختلف مردم از جمله دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.
امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی سخنران اصلی مراسم امسال ۱۳ آبان در تهران است.
به گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نواختن زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۱۱۰ هزار مدرسه سراسر کشور از دیگر برنامه‌های مناسبت یوم الله سیزدهم آبان است.
نصرت الله لطفی افزود: بیش از ۲۵۰۰ عکاس، تصویربردار و خبرنگار داخلی و بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خارجی مراسم امسال را پوشش می‌دهند.
همچنین راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در محدوده خیابان‌های منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا تدابیر ترافیکی اعمال شده است.

راهپیمایی 13 آبان تا دقایقی دیگر در 60 نقطه خوزستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که راهپیمایی 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سالگرد تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه با حضور باشکوه مردم مقاوم و مومن خوزستان به‌ ویژه جوانان و دانش آموزان انقلابی امروز برگزار می شود.
شعار امسال روز ملی 13 آبان برگرفته از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا نام‌گذاری شده است.
بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ، آیین راهپیمایی یوم ا... 13 آبان در اهواز ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت حسینیه اعظم (خیابان آیت ا... طالقانی) برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها