حمله همه جانبه رئيس جمهور در معرض استیضاح آمريکا به دموکرات ها

حمله همه جانبه رئيس جمهور در معرض استیضاح آمريکا به دموکرات ها
پنج‌شنبه 16 آبان 1398 - 09:26

دونالد ترامپ رییس جمهور مستاصل و در معرض استیضاح آمریکا با حمله به دموکرات ها آنها را به دزدی، جنایت و ترویج فریبکاری متهم کرده و گفته باید برای جنایت هایی که انجام داده اند تحت پیگرد قرار گیرند.

العالم ـ آمریکا

به گزارش الجزیره مباشر ، دونالد ترامپ خاطرنشان کرده، دموکرات ها پنج شش سال پیش می خواستند در مرز با مکزیک دیوار بکشند اما وقتی من سر کار آمدم آنها با این مساله به مخالفت پرداختند.
وی که در حمایت از ادی ریسبون نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای پست فرماندار ایالت لویزیا سخنرانی می کرد، گفته که دموکرات ها باید برای فریب هایی که ترویج کرده اند و برای جنایت هایی که انجام داده اند تحت پیگرد قرار گیرند.
دموکرات ها می خواهند شما را ساکت کرده و آراء انتخاباتی تان را بدزند. آمریکایی ها از دروغگویی دموکرات ها خسته شده اند.
دونالد ترامپ خاطرنشان کرده، دموکرات ها می خواهند مرزها را باز کنند که این مساله می تواند میزان جرم و جنایت را افزایش دهد. دموکرات ها صنعت نفت و گاز را در معرض خطر قرار می دهند.

وي با ادعاي اينکه توان اقتصادی آمریکا در حال حاضر از هر زمان دیگری بیشتر است، تصريح کرده، من انتخاب شدم که رئیس جمهور آمریکا باشم نه این که رئیس جمهور جهان باشم. دولت من سفر شهروندان چندین کشور دنیا را به آمریکا، که خطرناک محسوب می شده اند، ممنوع کرد. ما دیوار مرزی را با شتابی که هیچ کس هم گمان نمی کند، می سازیم.
ترامپ گفته، با گذشت زمان دموکرات ها خطرناک تر می شوند. حزب دموکرات، حزب مالیات های سنگین و افزایش میزان جرائم است.
وی همچنين از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به قدس به عنوان یکی دیگر از افتخارات خود نام برده و خاطرنشان کرده، من حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان (سوریه) را به رسمیت شناختم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها