هشدار عبدالملک الحوثی به عربستان؛ تجاوزات را متوقف نکنید دیگر هیچ خطوط قرمزی نخواهیم داشت

هشدار عبدالملک الحوثی به عربستان؛ تجاوزات را متوقف نکنید دیگر هیچ خطوط قرمزی نخواهیم داشت
شنبه 30 شهريور 1398 - 22:41

رهبر جنبش انصارالله یمن به عربستان و متحدانش هشدار داد اگر بمباران یمن و محاصره کشور ادامه دارد، ضربات دردناک‌تر به متجاوزان وارد خواهد شد.

العالم _ یمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیر کل جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای پنجمین سالگرد انقلاب 21 ستپامبر را به مردم این کشور تبریک گفت و بزرگترین و مهمترین دستاورد این انقلاب را رهایی از قیمومیت خارجی و بازیابی استقلال, حاکمیت و آزادی برای ملت یمن برشمرد.

وی خاطر نشان کرد اگر ائتلاف سعودی اماراتی، تجاوزات خود را متوقف کند،‌ما حملات موشکی و پهپادی را متوقف خواهیم کرد.

الحوثی هشدار داد: اگر بمباران یمن و محاصره ادامه یابد، ضربات دردناک تری به عمق مناطق آنها وارد خواهد شد و هیچ خطوط قرمزی وجود نخواهد داشت.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد مهمترین دستاوردهای انقلاب 21 سپتامبر رهایی از قیمومیت خارجی و بازیابی استقلال است.

وی تصریح کرد: به نفع ائتلاف متجاوز است که از ابتکار رییس شورای سیاسی عالی یمن استفاده کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: بر موضع ثابت و اصولی خود در قبال مسائل امت و در راس انها مساله فلسطین تاکید می کنیم. بر حمایت از تمام آزادگان امت در محور مقاومت در مقابله با خطر اسراییلی و مبارزه با سلطه گری امریکایی تاکید می کنیم. از ملت خود می خواهیم تا از نیرنگ دشمنان در برانگیختن مشکلات داخلی تحت نامهای مختلف برحذر باشند. ع

بدالملک حوثی از شهروندان کشورهای متجاوز خواست تا جانب احتیاط نگه دارند و از تاسیساتی که مشمول پاسخ یمنی ها می شوند، دوری کنند

پربیننده ترین خبرها