مذاکرات وزیر نیروی کشورمان و وزیر انرژی روسیه

پنج‌شنبه 30 آبان 1398 - 17:30

گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه و عملیاتی شدن باقیمانده وام ۵ میلیارد دلاری روسیه برای اجرای ۶ طرح مهم در حوزه انرژی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی و قطار شهری محور این گفتگوست

العالم - ایران/سیاسی

مذاکرات دوجانبه رضا اردکانیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه با الکساندر نوواک وزیر انرژی و رئیس روسی این کمیسیون آغاز شد.

گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه و عملیاتی شدن باقیمانده وام ۵ میلیارد دلاری روسیه برای اجرای ۶ طرح مهم در حوزه انرژی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی و قطار شهری محور این گفتگو است.

الیاس حضرتی رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و جمعی از معاونان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، آقای اردکانیان را در این گفتگو همراهی می‌کنند.

وزیر نیروی کشورمان در مسکو

وزیر نیروی کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را برعهده دارد، عصر امروز با الکساندر نوواک وزیر انرژی و رئیس روسی این کمیسیون دیدار می‌کند.

رضا اردکانیان گفت: عملیاتی کردن باقیمانده وام روسیه برای اجرای ۶ طرح مهم در حوزه انرژی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی و قطار شهری مهمترین هدف این سفر است.

پربیننده ترین خبرها