برگزاری راهپیمایی بزرگ حامیان ولایت/ میدان انقلاب مملو از راهپیمایان تهرانی شد + فیلم

برگزاری راهپیمایی بزرگ حامیان ولایت/ میدان انقلاب مملو از راهپیمایان تهرانی شد + فیلم
دوشنبه 4 آذر 1398 - 14:15

شهروندان تهرانی با شروع رسمی اجتماع حامیان ولایت در مسیرهای راهپیمایی قرار گرفته‌ و به سمت میدان انقلاب اسلامی در حرکت هستند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور امروز (دوشنبه چـهارم آذر ۱۳۹۸) با حضور مردم فهیم و بصیر تهران پس از راهپیمایی از مسیرهای چهارگانۀ ذیل، سـاعـت ۱۴:۳۰ در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

مسیرهای چهارگانه راهپیمایی در میدان های فردوسی، حر، آزادی و خیابان کارگر به سمت میدان انقلاب اسلامی شاهد حضور شهروندان تهرانی است که آمده اند تا ضمن اعلام حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، خشم و انزجار خود را از اقدامات آشوبگران در آسیب رساندن به اموال عمومی فریاد بزنند.

1

2

1

تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم تهران در اجتماع بزرگ

تهرانی‌ها در هوای سرد پاییزی با خانواده های خود در مسیر قرار دارند و پیر و جوان و زن و مرد تلاش می کنند تا ضمن محکوم کردن اغتشاشات، خواسته‌های خود را به گوش مسؤولان برسانند.

راهپیمایان دست نوشته ها و پلاکاردهایی را در دست دارند و به طور گروهی در تلاش هستند تا خود را به خیل عظیم مردم در میدان انقلاب برسانند.

در برنامه امروز قرار است، سردار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کند.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری دقایقی قبل به صف راهپیمایان و تجمع مردم تهران در حمایت از امنیت و اقتدار ایران پیوست.

تصاویری از راهپیمایی امروز مردم تهران در اعتراض به توحش و آشوب ضدانقلاب

پربیننده ترین خبرها