با استقرار در "صوامع عالیه"

تثبیت مواضع ارتش سوریه در حومه حسکه

تثبیت مواضع ارتش سوریه در حومه حسکه
دوشنبه 11 آذر 1398 - 14:31

ارتش سوریه با ادامه پیشروی در حومه غربی حسکه، مناطق وسیع تری را به کنترل خود درآورده و مواضع خود را در چند روستا تثبیت کردند.  

العالم - سوریه

یگان های ارتش سوریه امروز وارد منطقه "صوامع عالیه" در مسیر بزرگراه بین المللی حسکه – حلب شدند و به تثبیت مواضع خود در مناطق مختلفی از روستاهای اطراف "صوامع" پرداختند. یه این ترتیب امنیت در این منطقه برقرار شده و امکان بازگشت اهالی فراهم شد.

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" اعلام کرد ارتش سوریه در چهارچوب وظایف و مسئولیت های ملی خود برای دفاع از اراضی سوریه و حمایت از اهالی و ایمن سازی جاده ها وارد منطقه "صوامع عالیه" شدند. به این ترتیب زندگی عادی به شهرها، شهرک ها و روستاهای این استان بازمی گردد.

با توجه به موقعیت مهم صوامع عالیه، ورود به این منطقه، پیروزی استراتژیک برای ارتش سوریه به حساب می آید و ارتش با کنترل این منطقه، مساحت گسترده ای از جاده بین المللی را تحت کنترل و نظارت خود درآورده و توان بیشتری در دفاع از منطقه و روستاهای واقع در مسیر برزگراه بین المللی داشته باشد. با این پیشروی، چندین مسیر به موازات بزرگراه بین المللی باز می شود.

در همین راستا، اهالی روستاهای آزادشده از نیروهای ارتش به هنگام ورود استقبال کرده و بر حمایت از ارتش به عنوان تنها منبع تأمین امنیت و ثبات برای منطقه و غیر نظامیان تأکید کردند.

پربیننده ترین خبرها