صعود اتلتیکو و گلزنی رونالدو و نیمار در شب پایانی مرحله گروهی

صعود اتلتیکو و گلزنی رونالدو و نیمار در شب پایانی مرحله گروهی
پنج‌شنبه 21 آذر 1398 - 03:31

تیم اتلتیکو مادرید در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت های با پیروزی برابر لوکوموتیو مسکو پس از یوونتوس جواز شرکت درادامه این رقابت ها را کسب کرد.

العالم-اروپا

بامداد پنجشنبه شاگردان «دیگو سیمئونه» از گروه چهارم این رقابت ها و در ورزشگاه «متروپولیتانو» میزبان لوکوموتیو مسکو بودند و با پیروزی ۲ بر صفر صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را جشن گرفتند.

آنان که برای صعود به مرحله بعدی با بایرلورکوزن رقابت نزدیکی داشتند به لطف پیروزی خود برابر نماینده روسیه و شکست لورکوزن برابر یوونتوس توانستند راهی مرحله بعدی شوند.

برای تیم اتلتیکو دراین دیدار «فیلیکس» در دقیقه ۱۷ و «فیلیپ آگوستو» در دقیقه ۵۴ گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به حساب تیم خود واریز کردند.

اما در دیگر دیدار جذاب رقابت های بامداد پنجشنبه بایرن مونیخ در یک دیدار تشریفاتی به دیدار تاتنهام رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

این ۲ تیم پیش از این صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کرده بودند اما بازیکنان شان باز هم این دیدار را جدی گرفته و بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند تا هواداران در آینده به خوبی از این دیدار یاد کرده و آن را در خاطر خود نگاه دارند.

«کینزلی کومان» دردقیقه ۱۴، «توماس مولر» دردقیقه ۴۵ و «فیلیپ کوتینهو» دردقیقه ۶۴ برای بایرن مونیخ در این دیدار گلزنی کردند.

تنها گل تیم تاتنهام در این دیدار را «رایان» دردقیقه ۲۰ به ثمر رساند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها